Gå til innhold

den beste gjesteboken for hjemmeside?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vil ha en ny gjestebok på hjemmesiden min. Jeg er plaget av at mange skriver inn meldinger med et budskap som er direkte krenkende og ufint. Så jeg vil gjerne ha en gjestebok som kan filtrére bort meldinger med enkelte ord, og enkelte "bannlyste" IP-adresser. Jeg vil også at IP-adressene til hver melding skal lagres i databasen, men de skal ikke vises i selve gjesteboken. På denne måten vil jeg kunne finne ut hvem som skriver useriøse meldinger. Jeg vil selvsagt at gjesteboken skal være gratis.

 

Jeg tar imot alle anbefalinger og forslag.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du sjekker WWW-linken min *peke nedover*, kan du sjekke gjesteboken jeg har laget (under PHP scripts, selvsagt). Tviler sterkt på at det er "den beste" blant alle de millionene av varianter som finnes, men den logger i hvert fall IP-adressene (som blir synlig kun i admin-panelet) :)

 

Jobber med en oppdatering til den, som blant annet introduserer en funksjon for IP-ban. Vurderer også å legge inn en bad-word-greie som enten sensurerer ordet eller sperrer hele innlegget. Men som sagt, dette er ting som kommer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...