Gå til innhold

IBM lanserer ThinkPad X41


Anbefalte innlegg

hvorfor skulle en ville fjerne alt fra hdd'en? ibms programvare er meget bra, og rescue and recovery delen er genial. om windows klikker og nekter å boote f.eks, kan du gå inn på r&r der du i tillegg til å finne recovery options etc. blant annet kan komme deg på nettet:)

 

EDIT: jeg har hatt X40'en min i snart et år, og har ikke en eneste gang hatt behov for et cd-drev. trådløst bredbånd hjemme, på universitetet og på jobb gjør at cd'er blir overflødige.

Endret av eucalor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man installerer jo den software'en som følger med. Men jeg mener at skjulte partisjoner er bortkastet. Har bedre ting å bruke den plassen på.

Betryggende å vite at man klarer seg uten drev i alle fall, for det er noe jeg ikke egentlig har så lyst å bruke penger på. Hvor mye plass er satt av til denne skjulte partisjonen?

Lenke til kommentar

En annen kul ting med r&r er at man kan ta ett image av den gjeldende xp-installasjonen med alt av programmer og instillinger slik at hvis maskinen kræsjer av en eller annen grunn så er det bare å smelle inn det imaget så er man oppe å kjøre på no time :)

 

Sitter selv på en T40p hvor jeg måtte gjøre det for litt siden, meget behagelig!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

"Det syns ikke jeg, Ibm har hatt den samme designen på de bærbare datamaskiner sine i alle år!" var det noen som sa

 

Dette synes jeg er bra. Ingen bærbar maskin jeg har sett har overgått kulhetsgraden til en T2x i design.

En annen sa at lokket føltes som plastikk. Det er fordi at det er dekket av et plastikk/gummilag utenpå.

 

Slike ultraportable pc'er er veldig kule og denne nye x41 er jo kjempekul. Jeg fant en gammel X20 et sted og den er jo også dritkul. Men hvor mye bruk har du for en pc som tar 5cm (2inch) mindre plass på skrivebordet. Hva blir denne i forhold til en t43 eller t42 med 14.1 tommer. Det er klart hvis du reiser mye. Men ellers...

 

Angående det med du får hva du betaler for vil jeg si at MSI pc'en har jo bra specs. Bare synd at det slutter der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...