Gå til innhold

Live For speed S2 Alpha demo ute!

Anbefalte innlegg

LFS S1-E var siste patch med gammelt KB oppsett (raskeste jeg vet om kjører 1.27.41 som er langt over de beste med ratt.... (1.26.XX)).

Ser ut til å bli bra i S2 versjonen, men LFS vil ikke bli det samme som med det gamle KB systemet. Nå er LFS forbeholdt ett fåtall "proffe" førere, mens før hadde vi flere race med hele feltet på 1.27.XX og vesentlig mer morro imo. Nå er det "umulig" å kjøre raskt med kb/mus mot eliten med ratt.

De bilene jeg kjørte i vel 1.5 år med det gamle systemet, kan jeg bare glemme å kjøre nå. Har for mange "uvaner" å kvitte meg med.

Å kjøre med mus virker enklere nå enn med S1 though.

Edit: lagt ved mitt S1 setup (PB 1.27.59) som er for både ratt, kb og mus. Prøvde det i S2 demo`n og det funket bra der også (er S2 varianten under).

Edit2: endre final drive ratio til 2.510 og 5th til 1.600 (boksen er satt opp for 6 speed)

Endret av AveMORphine
Videoannonse
Annonse
LFS vil ikke bli det samme som med det gamle KB systemet.

Nå har jo det nye systemet vært der i godt og vel ett år mener jeg å huske. ;)

Hvis det er noen av dere som kjører veldig raskt med GTTen (1:28:etc) gidder dere upploade en replay fil? (legg den i zip fil)

Er det noen som ha begynt å få til noen bra setups? Har klart å kjøre 1.31.9 med GT Turbo, men tror ikke jeg får til mer....

Andre som har gode rundetider??

La med en zip fil med noen setups du kan prøve i en av mine tidligere poster, jeg kjører med "hannu" sin setup og jeg vet den er god for 1:28:**. Har dog bare såvidt klart 1:30:** selv :cry:

Damn, 1:29:** med keyboard, det er sykt. Får du deg ratt kommer du nok kjapt ned på 1:28:** skulle man tro.

Fakk tak på Lefty sin setup, er ikke så veldig stor forskjell fra hannu sin, men jeg klarte å slå den gamle pbn min med hele 0.07sec :p

Men jeg merker med S2 at jeg kan kjøre mer fast, eller jeg gjøre ikke like mange feil som jeg gjorde i S1 pr løp.

Prøver å få til hannu oppsettet, men finner ikke ut hvor jeg skal legge filen. Noen som vet?? ;)

Putt settet i settings mappa ;-) da funker den.

Btw, kan godt gjøre det The Very End. Greiest med replay filer ja ;-)

bah, var ikke plass til løpene, så det blir bare en replay der jeg og to andre kjører side om side inn mot svingen på strekka. Ett lite uhell skjer :p

scuich.mpr

Endret av Hawk-Eye

Det Hannu settet er det bare å kaste. Med så stiv susp, taper dere enormt mye i første sjikanen og dermed langs hele sletten (taper fort 1-1,5 sekund der som dere ikke får tatt inn igjen ved å ha stivere susp på resten av banen).

Comp dampening er også for høy, så bilen spretter litt all over.

Endret av AveMORphine

Vel, det hannu settet er ikke veldig ulikt lefty sitt, og han har klart 1:27** Og jeg vet hannu settet er godt for lave 1:28:** så så veldig dårlig kan det ikke være :)

Pluss at folk har forskjellige kjørestiler, så det er ikke sikkert det passer så veldig bra for deg. Men jeg har gått over til lefty sin setup nå, og jeg tror jeg er kanskje bittelitt raskere med den. Sitter på skolen nå så jeg vet ikke hva forskjellen er på de to.

Men kan ikke du laste opp settet du bruker da?

Endret av Hawk-Eye

Hvis jeg får en lav 30, og en lav 1:03 på andre så er jeg fornøyd. men jeg har klart 1:02:90 på andre sektor.

Men de beste kjører på 29:** på første og lave 1:02 tror jeg, kanskje nede på 1:01 også. Er ikke sikker, men jeg skal prøve å få tak i en replay av lefty eller noen andre veldig raske

Endret av Hawk-Eye

Ok, rart jeg ikke har sett deg Online.

Møtte en norsk fyr i går var det vel online. Han vart litt overrasket, for han sa han hadde sett jeg hadde skrevet noen innlegg på rscnet forumet. Og den første serveren han går på etter det så er jeg der :!:

Han hadde starta dagen etter demoen kom, så det ser ut som at LFS blomstrer igen, inntil videre ihvertfal :)

Btw, trente en del på den siste svingen i dag. Og slo den gamle pbn min med et halvt sekund. Kommer meg nok snart ned på 1:29 tenker jeg, fikk noen tips, som at man burde gi litt gass gjennom hele svingen slik at man får vekta på bilen bak. Da får man bedre grep og kan kjøre litt fortere gjennom svingen. :w00t:

Endret av Hawk-Eye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...