Loomy Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Satt inn min første s-ata harddisk i dag. Funker bra, men jeg får opp et sånt Safely Remove Hardware-ikon i systray i Windows (XP SP2). Jeg har ingen interesse av å "remove" harddisken, så jeg vil helst ha ikonet vekk. Noen ideer?
Syar-2003 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det er forsåvidt "riktig" i og med at sata standarden støtter "hot plugging" av disker på lik linje med eksterne usb , og det ses ikke forskjell på om disken er intern eller ekstern da samme kontroller/port benyttes uansett hvor disken er . Så du kan enten leve med det ... Eller du kan skifte driver tilbake microsoft IDE driver , da får du det bort . Om du "kan" benytte MS driver da . Er disken på f.eks SIL , promise kontroller porte trenger den egne drivere . Men f.eks på nforce3/4 's on-chip sata porter kan man bruke MS driveren og slippe "safely remove" tray.
Loomy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Men f.eks på nforce3/4 's on-chip sata porter kan man bruke MS driveren og slippe "safely remove" tray. Har nForce3. Hvordan går man frem for å bytte driver, og nøyaktig hvilke ndriver er det snakk om?
jovaa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Ufattelig irriterende dette. Er løsninga å skippe nvidia IDE SW driver install under nforce installasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå