Gå til innhold

Dårlig lyd ved samtaler


Anbefalte innlegg

Har nettopp blitt den lykkelige eier av en Samsung d500. Er stort sett veldig fornøyd, MEN.... :mad:

 

Når jeg spiller mp3 eller ringelyder på høytaleren er lyden helt grei, men dersom jeg snakker med folk (ikke på loudspeak) er lyden til tider litt vrengt/skurrete. Til tider kan det være litt vanskeli å høre hva folk sier..

 

Noen andre med dette problemet...? Regner med det er to forskjellige høytalere for snakking og høytspilling..?

 

 

Takker for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmmmm.. merkelige saker..

 

Jeg kjøpte min hos komplett for en uke siden og den har den nyeste firmwaren å alt. Blir nok en retur til komplett.... :(

Har vært borti saker der SW blir oppgradert gang på gang uten at problemene forsvinner, før den PLUTSELIG er borte vekk etter nok en oppgradering. Merkelige greier disse telefonene våre.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg ringte først til samsung support som ikke kunne hjelpe meg med noe. Så ringte jeg til komplett som sa jeg skulle ringe samsung support..? Etter at jeg forklarte at de ikke kunne hjelpe meg, sa han at jeg skulle ordne med et retur nummer å sende telefonen tilbake til komplett..

 

I og med at han hørtes så usikker ut tenkte jeg at det kunne gå en stund før jeg kom til å se telefonen, så jeg ringte til http://www.abcelectronic.no/ på telefon nummer 22 80 44 80. Han sa at de ikke hadde support på telefoner, men at jeg skulle ringe zepto...? husker ikke helt navnet, men han gav meg telefon nummeret ditt..

 

Jeg ringte så til zepto?, snakket med en hyggelig dame som fikk adressen min å skulle sende meg en ferdig frankert returpakke..:) Som jeg bare skulle sende tilbake i lag med kvittering...

 

Så ikke send telefonen til komplett, men ring ABC Electronic å få nummeret til zepto..?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Et godt forslag til de som har en feil på telefonen som sannsynligvis ikke er hardwarefeil, ta med telefonen og kvitteringen til et verksted(f.eks. mobil fikser'n) og de gir deg en gratis software-/firmwareoppgradering.

 

hvis du sender telefonen eller en meil hvor du ber om å heve kjøpet til forhandleren får du stort sett hendvisning til et verksted for oppgradering først.

 

Men at softwarefeil også kan ramme lydkvaliteten på høyttalere hadde jeg ingen anelse om.

Kan være smart å sjekke slikt først.

 

Hvis man kjøper en ny telefon rett etter relasedatoen er det større sjanse for å få en med uoppdagede bugs, har i hvertfall jeg fått en clue om.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg ringte først til samsung support som ikke kunne hjelpe meg med noe. Så ringte jeg til komplett som sa jeg skulle ringe samsung support..? Etter at jeg forklarte at de ikke kunne hjelpe meg, sa han at jeg skulle ordne med et retur nummer å sende telefonen tilbake til komplett..

 

I og med at han hørtes så usikker ut tenkte jeg at det kunne gå en stund før jeg kom til å se telefonen, så jeg ringte til http://www.abcelectronic.no/ på telefon nummer 22 80 44 80. Han sa at de ikke hadde support på telefoner, men at jeg skulle ringe zepto...? husker ikke helt navnet, men han gav meg telefon nummeret ditt..

 

Jeg ringte så til zepto?, snakket med en hyggelig dame som fikk adressen min å skulle sende meg en ferdig frankert returpakke..:) Som jeg bare skulle sende tilbake i lag med kvittering...

 

Så ikke send telefonen til komplett, men ring ABC Electronic å få nummeret til zepto..?

En slik behandling hadde jeg ikke funnet meg i.

 

Man reklamarer til selger eller tidligere salgsledd, så får de ordne opp i problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...