Schnickaschnicka Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har i lang tid prøvd å få til usb 2.0 på min pc med hovedkort: msi k8t neo fis2r, og jeg har oppdatert driver, installert programvare for mp3 spilleren min, og gjort masse for å fikse problemet samt live update, men så fort jeg kobler til noe kommer det at det kan forbedre ytelsen. Men hvordan fikser jeg usb 2.0?
Polarbastard Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har i lang tid prøvd å få til usb 2.0 på min pc med hovedkort: msi k8t neo fis2r, og jeg har oppdatert driver, installert programvare for mp3 spilleren min, og gjort masse for å fikse problemet samt live update, men så fort jeg kobler til noe kommer det at det kan forbedre ytelsen. Men hvordan fikser jeg usb 2.0? Jeg går utfra at du har installert SP1 og/eller Sp2? Har du prøvd å avinstallere driverne til USB for så å legge dem inn igjen? Dette løste problemet for min del.
Schnickaschnicka Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 jeg har sp2. jeg kan prøve å avinstallere drivere. Men jeg finner ikke usb 2.0 driver til hovedkortet mitt. Vet noen hvor det er?
MorePower Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Skal ikke trenge egne usb drivere når sp1/sp2 er installert.
Schnickaschnicka Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 men det virker ikke da uansett, selv om jeg har sp2. Men når jeg skal avinstallere de gamle driverne. Hvor skal jeg gå for å gjøre det da?
Schnickaschnicka Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 jeg vet ikke om jeg har gjort det eller ikke. Har aldri vært i bios, men kan det hende at jeg der har "blokkert" usb 2.0 tilgang (hvis ikke, hvor finner jeg chipsetdrivere da? jeg leter og leter men finner ikke, jeg har msi k8t neo serien) Takker
Goophy Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 http://www.viaarena.com/downloads/drivers/...A_4in1_443v.zip
Schnickaschnicka Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 hvis jeg nå da avinstallerer alle usb drivere og installerer denne via chipset driveren. Virker det da?
LA8464 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Gå til enhetsbehandling, egenskaper for usb ( mrk gul) oppdater driver .
Malvado Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hvis det er standard Award bios så kan du nok finne usb instilingene under Advanced Chipset features. Der har du muligheten til både å sette på og av usb 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå