Gå til innhold

Optimalt skjermkort til bf2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du penger til det, og KUN spiller så ville nok jeg også gått for et X850XT PE.

Dette kortet må du regne med å punge ut med alt fra 4000-5000 for, alt etter som hvilken butikk/merke du velger.

Vil likevell si at du f.eks for rundt 2000 kroner får et 6600GT som kommer til å duge i masser av til BF2, og som lar seg klokke lengere enn langt :)

 

-z00l-

Lenke til kommentar

Jeg tror neppe man merker noen stor forskjell i spillopplevelsen uansett når man kjøper to så bra skjermkort. Et 6800GT vil være mye mer økonomisk enn begge disse alternativene (x850xt og 6800Ultra) og kunne gi en nesten like bra spillopplevelse. Du får det vell fra 3000,- og oppover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M
Har du penger til det, og KUN spiller så ville nok jeg også gått for et X850XT PE.

Dette kortet må du regne med å punge ut med alt fra 4000-5000 for, alt etter som hvilken butikk/merke du velger.

Vil likevell si at du f.eks for rundt 2000 kroner får et 6600GT som kommer til å duge i masser av til BF2, og som lar seg klokke lengere enn langt :)

 

-z00l-

støtter 6600GT en har netopp kjøpt den og du får VIRKELIG mye for pengene. Du nevner forresten ikke om du skal ha PCI eller AVG

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...