Gå til innhold

MSN på samsung d500


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tenkte å skaffe meg ny mobil, Har veldig lyst til å handle samsung d500

 

Går det ann å legge inn MSN på denne? Vet om flere med noen nokia telefoner som har gjort det.

 

Noen andre bra telefoner til cirka samme pris? Er 3g mobilen til nokia noe bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

D500 er helt kånge for og bare si det som det er. Hadde 6630 tidligere, men den kranglet litt med oppkobling mellom 3G nett og GSM. Skjedde ikke mye.

 

Var bra den og. Kjapp på mms og epost. D500 har ikke 3G/umts så den er litt tregere. begge er bra men jeg hadde tatt D500 eller ventet på nye nokia 6680 som har absolutt alt.

 

Samsung er bitteliten og jeg har ikke hatt noe tull med den i det hele tatt. Kjøp den.

Lenke til kommentar
D500 er helt kånge for og bare si det som det er. Hadde 6630 tidligere, men den kranglet litt med oppkobling mellom 3G nett og GSM. Skjedde ikke mye.

 

Var bra den og. Kjapp på mms og epost. D500 har ikke 3G/umts så den er litt tregere. begge er bra men jeg hadde tatt D500 eller ventet på nye nokia 6680 som har absolutt alt.

 

Samsung er bitteliten og jeg har ikke hatt noe tull med den i det hele tatt. Kjøp den.

Mening med post? Han lurte på om det funket å bruke agile messenger på den, ikke erfaringer med telefonen.

Selv vet jeg ikke om det går an. Man må vel ha symbian 60 ellernoe. (Dette har jeg ikke peiling på :p )

Lenke til kommentar

spurte også om hvordan 3g telefonen til nokia var i forhold, som et lite tilleggspørsmål:)

 

 

Har lest litt om agile messenger, men mener å ha lest et sted at det er en annen messenger som går på java, som skulle virke på alle telefoner med java, men er ikke helt sikker

Lenke til kommentar
Mening med post? Han lurte på om det funket å bruke agile messenger på den, ikke erfaringer med telefonen.

Selv vet jeg ikke om det går an. Man må vel ha symbian 60 ellernoe. (Dette har jeg ikke peiling på :p )

Nei, han spurte ikke om agile og han spurte faktsik om erfaringer med telefonen kontra en annen modell.

 

Les gjennom litt bedre før du kritiserer andre neste gang.

 

Kan med sikkerhet får en enkel messenger via bruk av java, ja. Om det er noe vits i å betale for denne bruken er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...