Gå til innhold

America's Army Spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har for 2 dager siden lastet ned gratis spillet "America's Army", og er heilt oppgitt av all den Cheatingen!

Hva får en person til å cheate, såpass mye at du bare kan trykke på avtrekkeren så dreper du fienden på andre siden av levelen?! Hvordan kan det være fun i det hele tatt? Offa, off :no:

Så nå vurderer jeg sterkt å leie egen server, så jeg kan kicke ut de som orker cheate. Men tinger er, at jeg har null peiling på hvordan dette går seg til. Er det dyrt å leie server? Noen som har erfaring?

Takk, takk :)

Ekstremt bra spill forresten :w00t:

Endret av Oli-Poli
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde american army men gjekk over til cs lånte ein acount fra ein venn det vil eg anbefale deg det er masse cheaterar. men mykje moroare ;)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg spiller på AA SF, er på det andre SF Trenings oppdraget, er komma til point A, og etter det sniker jeg med ned i Elveleiet, og kommer til en annen bro, men jeg kommer meg ikke forbid, vakta ser meg hele tiden D: noen som kan tipse?

Leifer og Tikk

Endret av Gainwardseifer
Skrevet
Snufs. Får ikke installert Americas Army, jeg... snufs... ugyldig produktnøkkel til XP, visst... snufs :(

Sjekker AA slikt da? Det må være det første spillet som gjør sånt som jeg har hørt om. Er det flere?

Skrevet
jeg spiller på AA SF, er på det andre SF Trenings oppdraget der, er komma til point A, men etter det sniker jeg med ned i Elveleiet, og kommer til en annen bro, kommer meg ikke forbid vakta ser meg hele tiden D: noen som kan tipse?

hadde problemer der hele tida jeg også :cry:

ga opp til slutt :no:

Skrevet

Hei Gainwardseifer!

Husker ikke så mye av oppdraget nå da.. men, kryp nedi elvegreia.. Så helt til høyre. Er en busk der ellerno :hmm: . Det var den busken der jeg krøp gjennom for å komme videre der! :) Vis jeg husker rett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...