ostenxx Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Hei! Har store problemer med å spille GTA: Vice City på min PC som forøvrig er mer en bra nok til oppgaven. Har prøvd og patche spillet til nyeste versjon, i tillegg til at jeg benytter meg av de nyeste driverne. Det som skjer er at spillet fryser etter et par sekunder, deretter følger grafikkefeil og jeg må restarte. Jeg har ikke problemer med andre spill, som f.eks. Far Cry, Half-Life 2 og GTA 3. Noen som har forslag til løsning? HAr AMD XP 2500+(klokka), Connect3d Ati Radeon 9500 np(omgjort til 9800 via softmod), ellers 1 Gb Apacer 3200 minne, Windows XP Pro SP2 med alle oppdateringer og nyeste drivere lagt inn. Har aldri hatt problemer med spillet før. Endret 4. april 2005 av ostenXX
Hr. Jenssen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Du kjører ikke en cheats-trainer i spillet? Noen trainers kan gjøre til at spillet henger seg opp.
ostenxx Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 [iC' date=04/04/2005 : 14:55] Du kjører ikke en cheats-trainer i spillet? Noen trainers kan gjøre til at spillet henger seg opp. Det viste seg at du hadde rett. Prøvde å bruke en trainer for å få tilgang til alle bydelene, men spillet bare låste seg. Er det noen som vet om savegames som fungerer? Har lite lyst å spille gjennom hele spillet på nytt...
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 (endret) [iC,04/04/2005 : 14:55] Du kjører ikke en cheats-trainer i spillet? Noen trainers kan gjøre til at spillet henger seg opp. Det viste seg at du hadde rett. Prøvde å bruke en trainer for å få tilgang til alle bydelene, men spillet bare låste seg. Er det noen som vet om savegames som fungerer? Har lite lyst å spille gjennom hele spillet på nytt... Kan sende deg et savegame, bare vent noen minutter. EDIT: Her, på det utlagte savegamet, er jeg helt ferdig med alle oppdragene (bortsett fra Politi-oppdrag, etc.) Denne fila skal kopieres til Mine Dokumenter -> GTA Vice City User Files Dette gamet er lagret på slot 3, så om du overskriver en Slot3-fil som du har fra før, vil det savegamet være borte. Lykke til med spillinga! Endret 5. april 2005 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå