Itw Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Heisann. Har fiksa sånn att jeg kan bruke gmail min som harddisk. Og i og med att den har ingenting med maskinen og gjøre så tenkte jeg og legge sikkerhetskopi, av mine dokumenter der. bilder osv.... Men har liksom ikke løst og bare legge dem der, har løst og kryptere dem først, eller noe sånt. Sånn att vist noen andre får tak i dem så kan de ikke åpne dem og se på de osv osv... Noen forslag til hva jeg kan bruke? Mvh Itw
mandela Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 truecrypt er raskt, gratis og genialt. lag 10mb krypterte filer og fyll de opp med dine dokumenter, så laster du de opp (last opp også traveller delen av programmet slik at du kan dekryptere på en annen maskin dersom du trenger det)
Itw Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Kan jeg lage dokumenter som er større en 10mb? Hadde tenkt og bare ta sikerhetskopi med windows, også kryptere backupen og laste den opp... Har også¨ett annet problem, bruker zonealarm som brannmur, og så lenge den er på klarer jeg ikke og logge med inn på mailharddisken, og ikke klarer jeg og finne ut hva den blokerer, har åpna for alt til explorer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå