Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fortsatt fantastisk ut :D

De har nok overdrevet kompressorlyden på Bathursten litt, hvis du ser rundt 02:30 til 03:00 så er det mange forskjellige "bilen kjører forbi i 150km/t"-scener og det er stor forskjell på hvor mye lyd man hører fra kompressoren.

Skrevet (endret)
Og for en lyd ja. Den høres helt forferdelig ut, tror jeg hadde blitt flau. :p Og dessuten, det er fortsatt en Opel.

Opel?

Opel har absolutt ingenting med denne bilen å gjøre. Den bilen er produsert av Holden i australia som er et firma eid av GM. Motoren er fra en Corvette.

Blir som å si at en Lamborghini Gallardo bare er en Volkswagen.

Endret av Revox
Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet (endret)

Vel, jeg skrev Opel for å legge litt mer trykk på argumentet mitt. De fleste av oss vet at brorparten av Vauxhall med rattet på høyre side er en opel. Og å sammenligne Bathurst med gallardo blir litt drøyt. Dessuten har Vauxhall og Opel langt mer med hverandre å gjøre enn det Volkswagen har med Lamborghini.

Endret av Slettet+oiasdf79
Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Audi og Lamborghini har fortsatt mindre med hverandre å gjøre enn det Opel og Vauxhall har.

Skrevet

Mjaaah, de deler motorer og deler i massevis. Vindusheisbrytere i Gallardo? Samme som i A6. Uansett var vel ikke sammenligningen Opel / Vauxhall men Opel / Holden, og da er forskjellen ganske stor. De deler ikke stort hverken av bilmodeller eller motorer.

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Jada at Opel/Holden ikke blir det samme som Opel/Vauxhall kan vi være enige om.. :)

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet (endret)

Mercedes E63 AMG.. :love:

Endret av Slettet+oiasdf79
Skrevet (endret)

Det står en SL65 AMG utenfor ene kebabsjappa her nede... på prøveskilter... Montro hva en slik bil koster her nede i DK, helt sinnsyke priser.

Endret av EvenruD
Skrevet

Noen av mine favoritter lydmessig:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

M5

M6

Sport Quattro

MR2 med 3VZ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...