Gå til innhold

Ny Shuttle s939. Godkjenning av deler før kjøp


Anbefalte innlegg

Nå har endelig tiden kommet da jeg har penger nok til å kjøpe meg en ny pc.

 

Etter å ha siklet på SN95G5 siden før jul, trenger jeg nå en bekreftelse på at de delene jeg har valgt ut passer sammen, slik at jeg ikke kjøper noe feil.

 

Socket 939 512KB cache "Winchester"

OCZ 1024MB Premier Dual Channel PC-3200 2x512MB (2,5-3-3-7) 400Mhz

Shuttle SN95G5 barebone PC socket 939

Gainward GeForce 6800LE 128MB DDR AGP8X, Tv-Out, DVI, Retail

 

Dette havner da på 7615 kroner.

 

Harddisk/Skjerm/mus/tastatur har jeg fra før av.

 

Jeg tror alt skulle passe sammen, om jeg kunne få en bekreftelse på det hadde det vært supert. Rammen er det eneste jeg er veldig usikker på, men tror denne skulle duge.

 

Alle forslag til endringer/forbedringer er velkomne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på den, men etter å ha vurdert det kom jeg fram til at jeg ikke har behov for å ha fler harddisker, eller pci-ekspress, ettersom jeg skal kjøpe et 6800LE for å softmodde det, og dette ikke går på PCI-e. Dessuten er den en del dyrere enn det jeg har tenkt å bruke på selve boksen.

 

Angående raskere ram, noen forslag der? er som sagt litt utenfor på ram-fronten, så forslag til noe bedre til ca samme pris (og helst på netshop, da jeg skal bestille alt derfra) hadde vært supert.

Lenke til kommentar

Selv har jeg også en SN95G5 med Amd 64 3500+ cpu. Av ram benytter jeg 2 "Corsair XMS3200C2 512 Mb med CAS 2-3-3-6-T1" og synes at de er veldig stabile og overklokkings vennlige. Hvis du er villig til å betale litt ekstra for ram så bør du se på disse Pcutstyr. har oc til 2,5 Ghz, men på grunn av varmen satte jeg den ned til 2,4. Så rambrikken holder følge her.

 

Også har jeg et forslag til... Hvorfor ikke gå for en 3200+? Det er ikke all verdens pris- forskjell, og du kan lett oc den til 3500+ hastighet. Det ville ha vært et bedre kjøp :thumbup::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...