Bunder Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hei. Noen her som har peiling på gamle dos-adventure-spill der man måtte skrive kommandoene inn for hånd, som Police Quest o.l? Er på leting etter ett spill i samme gate som foregår i en jungel. Om jeg husker riktig så starter man etter å ha krasjet med fly i en jungel og en av de første oppgavene var å komme seg over en ødelagt hengebru eller noe liknende. (Noe jeg hadde fryktelige problemer med ettersom jeg var bare 8-9 år =)) Etter det kunne man komme til en indianer-by der man, om jeg husker riktig, kunne ende opp i gryta deres. Ringer det noen bjeller hos noen? Forslag mottas med stor takk! Mvh meg =)
Iminzilion Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 det ringer en bjelle. men seff. så husker ikke jeg heller navnet :S Men håper noen kan svare fordi dette vil jeg prøve igjen. er jo år og dag siden
Bear^ Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Eneste spillet jeg kan huske fra tekst systemet er Zork serien.
The_Zealot Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Er det hugo 3: jungle of doom du mener? Søkte litt på google og fant dette bildet, som jeg mener å huske er fra starten av spillet.
Bone Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det kan ikke være Flight of the Amazon Queen, da? ..det er vel ikke Proven Guilty; Innocent Until Caught .. (eller hva det nå het igjen) ..
Bunder Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Er det hugo 3: jungle of doom du mener? Søkte litt på google og fant dette bildet, som jeg mener å huske er fra starten av spillet. Hugo var det ja! Tusen takk! =)
Snorre Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det spillet så riktigt koselig ut. Kansje jeg skulle prøve det jeg og.
TheOats Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Om du vil skaffe deg gamle spill som police quest så gå til http://www.abandonia.com der er det et utrolig bra utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå