Gå til innhold

Blir jeg hacket? Meldinger på msn kommer ikke frem


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har hatt store problemer med msn i mange dager nå. Det virker som om msn min er ekstremt ustabil. Jeg snakker med andre, men mange av meldingene som blir sendt komemr aldri frem. Dette begynner å bli veldig irriterende. Er det samme problemet med messenger 6.2, 7.0 beta og windows messenger. Jeg har nyeste oppdateringer fra windows. Kjører norton antivirus 2005, scanna med Ad-aware 6.0, men eneste brannmur er den som er innebygget i wondows. Etter mye ergelse har ejg faktisk formatert også og lagt inn alt clean på nytt, men fortsatt samme problemet. Andre som sitter på msn på samme nettverk som meg har ikek dette problemet. Så er det noen som sitter å hacker meg eller noe? Elelr noen andre forslag?

 

På forhånd takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er sannsynligvis helst at MSN-nettverket er ustabilt, fremfor at noen har brutt seg inn på maskinen din (noe som for øvrig heter cracket maskinen din).

Beklager at ejg blandet uttrykkene craket og hacket. Men er det ikke rart at min msn messenger skal være så utrolig ustabil konstant i 3 dager på rad? Når jeg kjenenr flere andre som sitter på samme nettverk her som ikke har noen problemer i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kjenner til det problemet der, er sånn hos meg og mange jeg kjenner. Hvis jeg f.eks skriver "hei" til en kompis og jeg har ikke snakket til han på en stund så kommer ikke meldign frem. Må spamme masse for at det skal skje noe....testet på TG.

Lenke til kommentar
Kjenner til det problemet der, er sånn hos meg og mange jeg kjenner. Hvis jeg f.eks skriver "hei" til en kompis og jeg har ikke snakket til han på en stund så kommer ikke meldign frem. Må spamme masse for at det skal skje noe....testet på TG.

Det er i allefall utrolig irriterende. Prøvd alt nå.. men ingenting hjelper...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, det er veldig irriterende. Eneste som hjelper for meg er å spamme masse. :p Men som regel glemmer jeg det så meldingen kommer ikke frem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...