Gå til innhold

Ny PC (shuttle) - ca. 12k


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe en shuttle pc. Den skal selvfølgeligt brukes til gaming. Jeg tenkte på denne shuttle'n > denne . Siden den har PCIe osv.

 

CPU: AMD64 3500+ (Socket 939)

Skjermkort: Radeon X850XT

Harddisk: Maxtor 300gb

Minne: Jeg trenger 1 brikke som er på 1024mb. jeg har en 1024 fra før av... tenkte å sette den inn + en til 1024mb så jeg får 2gb

CD/DVD: Nec 3520 (Sort)

Noe annet jeg trenger?

 

Kan det være problem med den strømforsyningen som følger med shuttlen? siden den er på 350W...

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette kortet du linker til i første post er nok absolutt å anbefale. Da vil du få en kjempebra til sinnsykt bra PC å spille med. Jeg tror også det er lurt å kun bruke den minnebrikken du har nå, for å kjøpe en senere hvis du føler behov for det. Eneste lille minus er at du ikke får kjørt Dual DDR. Da må du isåfall kjøpe en lik minnebrikke til.
Lenke til kommentar

Er du sikker på at du vil ha en 3800+. Personlig så synes jeg at cpu'en er overpriset. Hvis du kjøper en 3500+ kan du lett overklokke den til 3800+ hastigheter og sparer nesten tusen lapp. Av de penga ( pluss litt ekstra) kan du nesten kjøpe deg en grei 1024 ram brikke.

 

Men jeg kan også skjønne at du vil oc en 3800+ til en 4000+ og kanskje presse den enda lenger. Kjenner en som har satt inn vannkjøling på en shuttle xpc. Så kanskje kan du heller bruke de ekstra penga på vannkjøling :thumbup:

Lenke til kommentar
Er du sikker på at du vil ha en 3800+. Personlig så synes jeg at cpu'en er overpriset. Hvis du kjøper en 3500+ kan du lett overklokke den til 3800+ hastigheter og sparer nesten tusen lapp. Av de penga ( pluss litt ekstra) kan du nesten kjøpe deg en grei 1024 ram brikke.

 

Men jeg kan også skjønne at du vil oc en 3800+ til en 4000+ og kanskje presse den enda lenger. Kjenner en som har satt inn vannkjøling på en shuttle xpc. Så kanskje kan du heller bruke de ekstra penga på vannkjøling :thumbup:

eg vil ha 3800+ den er blitt satt mer på pris og jeg synes jeg burde kjøpe d :) kan du linke til den vannkjølingen som kompisen din har kjøpt ?

Lenke til kommentar

Denne linken kan man blant annet se hvordan kjøleren ser ut, og noen produktanmeldelser fra forbrukerne. Zalman Vannkjøling

 

Du får finne litt mer ut om dette produktet. Han jeg kjenner bruker en SN95G5 xpc. Etter at han hadde installert kjøleren, så var det ikke mye plass igjen til noe annet hehe. Xpc'en som du skal kjøpe er jo litt større og litt vennligere for vannkjøling vil jeg tro. Men du må nesten regne med å være litt kreativ på hvordan du skal få slangene inni maskinen uten å ødelegge altfor mye av stilen/utseendet :p .

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...