Gå til innhold

Moralsk Dilemma HJELP


Anbefalte innlegg

Til tirsdag feirer jeg og jenta mi 1 år sammen. Men i går kveld fikk jeg vite at jobben skal ha personalmøte på denne tirsdagen, noe som tar ca 2 timer (7-9) altså den beste tiden av dagen. Hvordan burde jeg forhold meg her? Sjefen har utrykkt at møtet er veldig viktig samtidig som jeg vet at 1års dagen et par er sammen gir mye viten om hva man føler for hverandre. Husker hvordan det var på halvt-års dagen for jenta, og det var STORT!

 

 

Hva i all verden skal jeg gjøre nå? Er helt rådløs :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er "bare en dag", om den blir utsatt til en annen dag spiller vel ikke så stor rolle? Om du har muligheten, gi noe smått på morgenen og så prøv å få gjort noe på kvelden. Det er ikke så mye som skal til, trenger ikke lage noe gigantisk for å gjøre dagen spesiell..

Lenke til kommentar
Det er "bare en dag", om den blir utsatt til en annen dag spiller vel ikke så stor rolle? Om du har muligheten, gi noe smått på morgenen og så prøv å få gjort noe på kvelden. Det er ikke så mye som skal til, trenger ikke lage noe gigantisk for å gjøre dagen spesiell..

Jeg tror det er litt annerledes for jenter på den måten. Er det liksom ikke på den rette dagen det skjer er man på en måte for sent ute og da kan det være "det samma"

 

Iogmed at jeg skal flytte langt unna om 2-3 mnd blir denne dagen kanskje mer betydnigsfull?

Lenke til kommentar

* Dersom du ikke har fått beskjed minst to uker i forveien er du ikke forpliktet til å møte opp.

* Dersom det ikke utbetales minst 50% overtid er du ikke forpliktet til å møte opp.

* Dersom personalmøtet er ulønnet, er du dum hvis du møter opp

 

Kort oppsummert: Drit i jobben, prioriter jenta. :love:

 

(Du kommer ikke til å få noen belønning for å være der annet enn et klapp på skulderen. )

 

EDIT: Hvis du fikk vite det i går, og personalmøtet er på tirsdag, så ser du bare sjefen rett inn i øynene og sier: Beklager, jeg har allerede en avtale den kvelden. Hvis han spør hva det er, så sier du at det er en privatsak. Hvis han fortsetter, så svarer du at du har fått for kort varsel.

Endret av hilram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...