Gå til innhold

staten å bøter/årsavgifter


Anbefalte innlegg

At det er lov å legge til 250kr på ei purring forunderer meg....

Jeg hata staten.... jævla politikere.... for folk som tjener under

300 000 i året så er Norge et dyrt land å leve i... veldig greit for

politikere som er overbetalte drittsekker som tjener penger å ikke lommerusk

 

måtte berre få ut noe aggresjon ....

Endret av akinesia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tjener under 300 000 kr. Har tak over hode, bil, mat hver dag, så å si gratis helsevesen. Du får ta en reise til "østen" å sjekke ut slummen der. Tipper du kommer tilbake til Norge som en "ny mann"

 

PS: Vil du slippe purringer så bare betal regningene dine i tide :)

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar

Vel intet er perfekt. Ja vi har det bra, men er ingen grun til å være fornøyde. Den dagen vi er fornøyde og ikke vil ha det bedre er det krise. Ja vi har land vi burde hjulpet før vi tenker på oss selv. Men egoisme stopper det.

 

I norge gjøres mye tull.. Det som irriterer meg er avgifter som er diskriminerende. feks bomringer(folk som er uheldige og må kjøre gjennom bommen. Piggdekk avgift(Noen må bare ha piggdekk).+++

 

Folk som holder med frp og mindre skatter skjønner ikke at pengene faktisk brukes til noe. For all del staten trenger penger, men er urimlig hvor de hentes.. Har og med tidfen blitt mye skevheter med feks fengsel for å kjære litt for fort og henlagt sak for å ha banka en person(som fortsatt føler seg truet).

 

Denne posten kan fortsettes i det uendelige er så mye å sette fingeren på. Er lett å kritisere, men husk det er en kabal som må opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...