Gå til innhold

Smart fjernkontroll fra Logitech


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde den bare hatt rf så man kunne bladd igjennom musikksamlingen osv....

 

Fant dette på Logitech's sider:

Harmony® Remote for Simplified Home Entertainment

For the European market, Logitech introduced a new universal remote control optimized for people buying complicated new HDTVs and personal video recorders (PVRs). With a large color display, the new Logitech® Harmony® 885 advanced remote control offers enhanced navigation that simplifies the use of these new home-entertainment systems. Slated for availability in late May, the new remote leverages Logitech´s renowned design expertise by incorporating a vibrant, color LCD, finely sculpted buttons, and polished chrome directional pad and buttons that contrast the remote´s glossy black and brushed grey finishes. The remote is also rechargeable, eliminating the need to change batteries. The Harmony 885 remote includes support for Teletext by providing dedicated buttons that correspond with the red, green, yellow and blue functions, putting complete control at people´s fingertips.

 

...og noen bilder..

 

- Ole Kristian

Endret av Ole Kristian
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.

De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken.

Lenke til kommentar
Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.

De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken.

7961970[/snapback]

 

Har denne selv og det er en konge fjernkontroll. Den har knapper merket med gul,rød,grønn,blå.

Det er en veldig enkel fjernkontroll og legge til nye apparater på.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.

De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken.

7961970[/snapback]

 

Hvis du tenker på Harmony 885 så har den alle disse knappene, jeg sitter selv med denne fjernkontrollen og er storfornøyd.

Lenke til kommentar
Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.

De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken.

7961970[/snapback]

 

Hvis du tenker på Harmony 885 så har den alle disse knappene, jeg sitter selv med denne fjernkontrollen og er storfornøyd.

7962051[/snapback]

Ja, har fått flere indikasjoner på det nå, bl.a et bilde fra MPX sine sider som viser det.

 

Men går du på Logitech sine egne sider, så har fjernkontrollen IKKE sånne knapper.

Utrolig merkelig.

 

Takk for bekreftelsene btw, en sånn skal bestilles i kveld :)

Endret av Dal
Lenke til kommentar
Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.

De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken.

7961970[/snapback]

 

Har denne selv og det er en konge fjernkontroll. Den har knapper merket med gul,rød,grønn,blå.

Det er en veldig enkel fjernkontroll og legge til nye apparater på.

 

:thumbup:

7962049[/snapback]

Ja, har lyst på denne 890'en ja, men den er en del dyrere, og så er den vel bare i sølv tror jeg =)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Av Harmony-kontrollene er dette den fineste synes jeg. Men det er bare synd at den mangler de 4 "meny"-knappene de andre modellene har, altså de 4 knappene som er merket gul, rød, grønn og blå.

De burde være med, og hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken.

7961970[/snapback]

 

Hvis du tenker på Harmony 885 så har den alle disse knappene, jeg sitter selv med denne fjernkontrollen og er storfornøyd.

7962051[/snapback]

 

Kan denne brukes sammen med Media Center også?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Har denne selv og det er en konge fjernkontroll. Den har knapper merket med gul,rød,grønn,blå.

Det er en veldig enkel fjernkontroll og legge til nye apparater på.

 

:thumbup:

7962049[/snapback]

Heisan!

 

Siden har fjernkontrollen der. Fungerer den med Media Center 2005 eller Vista Utlimate MCE?

 

Tenkt å kjøpe meg en slik hvis det fungerer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...