Gå til innhold

Volumjustering på Creative Jukebox Zen extra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv Zen NX, og merket at når jeg oppdaterte firmwaren min, ble lyden lavere.

Dette er fordi den europeiske firmwaren begrenser lydvolumet pga noe EU-regler om lyd i bærbare enheter.

Problemet skal kunne løses ved å laste ned den amerikanske firmwaren, men jeg har ikke klart å legge en inn over den europeiske.

Lenke til kommentar

Hjelper egentlig en annen med dette problemet, og han har funnet noe om dette:

· Why is the volume low on my Zen?

One possible reason for low volume is the European firmware version. To comply with EU regulations the volume from the headphone jack has been reduced. To check if you have the European firmware look for an "e" at the end of the firmware version (Settings > About).

 

To override this download the International firmware for your player from Nomadworld.com. If the International version is a later version than the current version on your player then you can follow the instructions included with the firmware version to install it. If it's the same version as the one you have currently chances are you won't be able to apply it, and you will need to use the Reload OS command. Follow the instructions about accessing the maintenance menu above in the FAQ to Reload the OS.

 

Hvis noen av dere gjør dette, kan dere poste om det gikk bra da?

Endret av andreas76
Lenke til kommentar
If it's the same version as the one you have currently chances are you won't be able to apply it, and you will need to use the Reload OS command. Follow the instructions about accessing the maintenance menu above in the FAQ to Reload the OS.

der er problemet mitt ja, har jo den nyeste EU-driveren, så derfor det ikke har gått å legge inn den amerikanske. Men hva med å inkludere linken til FAQ'en som sier hvordan man skal gjøre det da?

Lenke til kommentar

Men når vi nå er innpå Creative Zen....

 

Jeg har et lite problem.

Jeg får bare lyd på høyre øre når jeg plugger i headsettet mitt.

Først trodde jeg det bare var headsettet, så jeg kjøpte et nytt, bare for å finne ut at det var akkurat samme feil der.

Det virker som om kontakten til pluggen er for stor.

Jeg får nemlig delvis full lyd hvis jeg presser pluggen mot veggen i kontakten.

 

Noen som har opplevd dette før og kan hjelpe meg litt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...