Gå til innhold

Trackmania Sunrise, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den magiske 200 kr's grensa er det at når du kjøper f.eks. cd, dvd'er og spill utenlands så slipper du å betale toll når prisen er 200 kr eller under. Er det over 200 kr må du betale toll. ganske greit egentlig. Netthandlere som play.com sender også pakkene hver for seg hvis du vil, hvis du f.eks. kjøper 5 cd'er som koster under 200 kroner hver. på den måten slipper du tollen :)

Lenke til kommentar
Den magiske 200 kr's grensa er det at når du kjøper f.eks. cd, dvd'er og spill utenlands så slipper du å betale toll når prisen er 200 kr eller under. Er det over 200 kr må du betale toll. ganske greit egentlig. Netthandlere som play.com sender også pakkene hver for seg hvis du vil, hvis du f.eks. kjøper 5 cd'er som koster under 200 kroner hver. på den måten slipper du tollen :)

Litt kjipt at det koster 215 kr på play.com da... :mad: Hvor mye må jeg betale hvis jeg kjøper det der, med toll? Vil ha det tidligst mulig, dårlige erfaringer med haugesund og spillanseringer. :roll:

Lenke til kommentar
Har fått mail fra Play.com, Trackmania Sunrise er sendt til meg i dag :)

 

 

215 kroner trekt fra konto

 

Nå gleder jeg meg til jeg kan spiller det (2-3 dager)

:w00t:

Good for you :thumbup:

 

Dette blir kult å se om spillet tar spillmarkede med storm.

Jeg synes det burde bli en stor hit av mange grunner:

 

*Grafisk sett er Track Mania Sunrise et lekkert syn

*Det er et avhengighets skapende spill

*Lang levetid

*Du får UTROLIG mye for pengene

*Noe av det beste innen multiplayer

 

Kort og godt, det blir ikke kjedelig med det første...

Lenke til kommentar
Ser på forum for Trackmania at Sunrise blir utgitt 15 april i Norge

Jeg finner ingen norske salgsteder som har noe info om spillet. Jeg har søkt etter det blant annet på nettsiden til spiderman.no uten å finne det. Tipper det kan bli vanskelig å finne det i butikker med det første. EDIT: Fant det på myspaceworld.com, kommer 15. ja. Bare at det heter Sunshine. Tåpelig.

 

Jeg har heldigvis bestilt det på play.com som akky og håper jeg får det i dag, men må nok mest sannsynlig vente til over helgen :cry:

 

For de som vil ha spillet anbefaler jeg å bestille det fra play.com. Blir ikke billigere likevel. Totalt under 300 spenn for det eneste spillet jeg kommer til å spille de neste månedene :p

Endret av Ron Turbo
Lenke til kommentar
Ser på forum for Trackmania at Sunrise blir utgitt 15 april i Norge

Jeg finner ingen norske salgsteder som har noe info om spillet. Jeg har søkt etter det blant annet på nettsiden til spiderman.no uten å finne det. Tipper det kan bli vanskelig å finne det i butikker med det første. EDIT: Fant det på myspaceworld.com, kommer 15. ja. Bare at det heter Sunshine. Tåpelig.

 

Jeg har heldigvis bestilt det på play.com som akky og håper jeg får det i dag, men må nok mest sannsynlig vente til over helgen :cry:

 

For de som vil ha spillet anbefaler jeg å bestille det fra play.com. Blir ikke billigere likevel. Totalt under 300 spenn for det eneste spillet jeg kommer til å spille de neste månedene :p

kan ikke vente til jeg får spillet, bestiller det på play.com jeg også.

 

PS! ron_turbo, du lager de beste banene:) kan ikke vente til du setter deg ned og lager baner til fullversjonen!!

 

lord it!

 

"heffalomN"

Lenke til kommentar
Jeg finner ingen norske salgsteder som har noe info om spillet. Jeg har søkt etter det blant annet på nettsiden til spiderman.no uten å finne det. Tipper det kan bli vanskelig å finne det i butikker med det første.

I fremtiden kan det være lurt å sjekke utgivelsesdatoene på Gamer.no før du begynner å lete i norske butikker. Produktsider med blant annet norsk utgivelsesdato finner du ved å søke på hele, eller deler av produktets navn i Gamer.no sin søkemotor. Trackmania Sunrise lanseres i Norge neste fredag.

 

Produktside med dato: http://gamer.no/produkt.php?produktid=19264

Komplett utgivelsesliste: http://datoer.gamer.no

Lenke til kommentar
Mottatt spillet fra play.com, måtte ikke betale toll (spillet kostet 215 kroner) :yes:

 

Har laget min første bane: Bay

Banen heter: Suburban Race

 

http://sunrise.tm-exchange.com/main.aspx?a...ckshow&id=39115

 

Har brukt Media Tracker, dvs lagt inn tekst i spillet, forandret litt kameravinkler og lagt til noen effekter.

Fikk du det idag? Hvordan får du post så tidlig?

 

Bestilte fra play.com jeg også, så da får jeg det sikkert også, woho! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...