Thsan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg driver med enchanting 250 skillpoints. Har akorat fått en ny enchant "enchant gloves lesser riding skill". Og lurer alltid på hva jeg skal ta for enchantene mine ! Det som ofte skjer er at jeg sier hva jeg vil selge, for endel spørsmål om pris. Når jeg svarer sier de bare lol to high eller noe sånt. Føler at enchanting ikke blir ordentlig verdsatt. Det eneste folk vil ha er deamonslaying eller impact enchants på våpen. Btw er 2g dyrt for 7stamina på bracer ?
Dʋgɢtung Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nå er det kanskje ikke helt riktig av meg å legge inn dette innlegget, men jeg gjør det likevel. Jeg har enchanting på 2nd/3rd characteren min. Var 2nd, men har blitt 3rd med tiden. Nok om det. Jeg samler inn masse saker med main characteren min, som jeg så disenchanter. Jeg har drøyt 130 i skill nå, og jeg har brukt mange gull. Jeg har ikke tatt betalt for noe hittil, da jeg kun gjør det for å få opp skillen. Dette er kanskje med på å ødelegge for mange andre enchantere, men det som er viktig for meg, det er å få opp skillen. Penger eller ikke penger.
.V. Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Folk nekter rett og slett å betale skikkelig for enchanting, kun noen få enchants som selger, resten er for spesiellt interesserte(les: lvl60&folk med skinning/mining). Det som selger best er de enchantmentsene som gir glow på våpen.
MrLee Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det som selger best er de enchantmentsene som gir glow på våpen. rettelse: det "eneste" som selges.. sørgelig men sant. Utrolig at folk ikke vil ha max utav ting.. spesiellt ting man ikke kan hive armour kit på..
Lapette Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nei, men er jo så mye bytting av equipment hele tiden. Får jo nye ting per 3-5 levels jo, og da er det ting man prioriterer å bruke pengene på fremfor enchants.. selv kjøper jeg ikke glow's heller, venter til high level. High level enchanters vs andre lvl 60 folk er nok konge Men dette ble kanskje litt off topic. Penger og sånn, da foreslår jeg at du sier PC (Pricecheck) Lesser Riding skill Enchant i mainchat i IF; da vil noen sende deg en PM med hva DE pleier å ta for den enchanten, for eksempel. virker på meg
brillan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har enchantet støvler, cloak, shield, dagger og wrist. Altså glow er ikke det "eneste" som selges
.V. Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det eneste jeg faktisk har fått "skikkelig" betalt for(altså ikke måtte gitt bort til kompiser) bortsett fra glows er 1stk +3int på 2H. Er håpløst å selge enchantments nå, håper det forandrer seg i 300/300.
Bamse_ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg pleier somregel å se det an, glow enchantments er den eneste ordentlige inntektskilden min så de tar jeg somregel penger for uansett (ligger på ca 70 s..ja jeg er kansje dyr men f*** heller det er MYE grønt og blått som går med for å få tak i det jeg trenger). Mens vanlige enchants tar jeg somregel lite eller ingenting for, det blir kun brukt til å få opp skillen med.. Er jo ingen som er intressert i noen andre enchants.. Når jeg er i Party pleier jeg somregel å gi bort enchants på diverse utstyr og får da en liten slant som takk en gang i blandt
Minty123 Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Eneste enchanten jeg selger er Minor Beastslaying, denne selger jeg for 30 eller 40s, avhengi av hvor blakk jeg er er endel lavere en hva de fleste tar har jeg intrykk av, men etterspørselen er til gjengjeld stor når jeg reklamerer for Enchant i Trade chatten
Bautastein Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Trådstarter: Her er en grei veiledning til priser for enchantments.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå