Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er problemet? finner du ikke veien?

du må gå til venstre for det fjellet du nevner, og opp på det fjellet ved siden av, for så å bruke en small bro over på det første der questet er

Videoannonse
Annonse
Skrevet
og hvor stor er GW verdenen ifh til WOW`?

Størrelsen synes jeg er litt vanskelig å sammenligne men det er nok å se på :D

du kan spille i mange timer om du ønsker å gå tvers over kartet, iallefall om du går alene da :p

Synes GuildWars virker litt mindre enn WoW men jeg synes også at GuildWars er mye penere, så om du har en kompis som spiller GW så stikk over å spørr om du får prøve litt.

Skrevet

Du bruker nok lenger tid fra den ene siden av kartet til den andre i GW enn i WoW, men det er fordi det er mye mere creeps rundt om kring i GW enn i WoW. WoW er nok større.

Skrevet (endret)
og hvor stor er GW verdenen ifh til WOW`?

Størrelsen synes jeg er litt vanskelig å sammenligne men det er nok å se på :D

du kan spille i mange timer om du ønsker å gå tvers over kartet, iallefall om du går alene da :p

Synes GuildWars virker litt mindre enn WoW men jeg synes også at GuildWars er mye penere, så om du har en kompis som spiller GW så stikk over å spørr om du får prøve litt.

Kommer nye plasser ,items og Monstre den 7 September :D

Endret av izoren
Skrevet
Du bruker nok lenger tid fra den ene siden av kartet til den andre i GW enn i WoW, men det er fordi det er mye mere creeps rundt om kring i GW enn i WoW. WoW er nok større.

Har du spilt WoW?

Er ikke så fryktelig mye færre creeps i WoW, men færre er det jo. Men kartet i WoW er myyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeee større en i GW. Ja, det er det. EOD. Du har også mer å gjøre i hvert område i WoW.

Skrevet (endret)

guild wars er bare ett forsøk på å lage noe men jeg syns ikke det lyktes sjønner ikke at spillet lissom skal være som den demo traileren som jeg lasta ned :S

obs har det til 400 eller noe

Endret av danni
Skrevet

trailer er video, bare så du vet det...

synes forsåvidt at danni kunne vært mer spesifik i hva han misliker, det er jo en ganske tafatt forklaring det der.

litt tegnsetting hadde forsåvidt gjordt seg også, ingenting er som noen kommaer/punktum innimellom

Skrevet
guild wars er bare ett forsøk på å lage noe men jeg syns ikke det lyktes sjønner ikke at spillet lissom skal være som den demo traileren som jeg lasta ned :S

obs har det til 400 eller noe

Tja, alle GW-trailerne o.l jeg har sett har vært rimelig dårlige, men så langt jeg vet har ikke ArenaNet satset noe særlig på å markedsføre spillet heller.

Selv om traileren til et spill er bra, betyr ikke det at spillet er bra, og motsatt, så det å dømme et spill etter kun en trailer, virker litt teit...

@ 2mass - jeg tror GW blir billigst hvis du laster ned klienten fra guildwars.com og kjøper key hos playNC.com ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...