Stifi Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 SGE7000! Det er mange i guilden som aldri spiller. Trykker på "G" så ser jeg ett nick og "one week ago" Det er lenge. Det er maybe 11 stykker som er aktive. Resten ikke. Hvorfor joina dem guilden, når dem aldri spiller? Går det ikke ann å kicke folk? Få heller inn folk som spiller mer og er aktive. Sier det jeg mener. . (Måtte bare få det ut) MvH; Steffen.
Adversary Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Mhm .. jeg er helt enig med deg elfaq. Og man kan kicke folk som ikke er aktive i Gw. Det har vært gjort før. Noen .. kick de som ikke spiller
Adversary Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 (endret) Hvilken er main-charactern din? Meg? I følge siggen din .. Sikkert ja Edit: + Du har en linje for mye i den .. Endret 19. juni 2005 av mini me
brd Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Eg spelar Guild Wars kvar dag(2-3t) PS:Folk må begyne å laste ned teamspeak
hausoo Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Min hovedchar er Ele powers. Men jeg er i et guild nå, må jeg melde meg ut av det før dere kan invitere meg, eller er det sånn at jeg bare får invitasjonen, så blir jeg automatisk meldt ut av det gamle guildet når jeg godtar?
Chasseur Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Du må melde deg ut først, jeg kommer til å prøve å invitere deg i hele dag jeg
Stifi Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hvilken er main-charactern din? Meg? I følge siggen din .. Sikkert ja Edit: + Du har en linje for mye i den .. Hehe. Du tokk litt shiting out. En linje for mye!?... Oh,kan man bare bruke 3 linjer?
Elendil Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Går det an å skifte passord på acounten?how? Ja. Gjer det så enkelt som å trykke på Edit Account
Stifi Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Går det an å skifte passord på acounten?how? Hvorfor skal du det da?
Adversary Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hvilken er main-charactern din? Meg? I følge siggen din .. Sikkert ja Edit: + Du har en linje for mye i den .. Hehe. Du tokk litt shiting out. En linje for mye!?... Oh,kan man bare bruke 3 linjer? Der dreit jeg meg ut ja Mener at jeg så 5 linjer i går
Stifi Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hvilken er main-charactern din? Meg? I følge siggen din .. Sikkert ja Edit: + Du har en linje for mye i den .. Hehe. Du tokk litt shiting out. En linje for mye!?... Oh,kan man bare bruke 3 linjer? Der dreit jeg meg ut ja Mener at jeg så 5 linjer i går Muhahah. . Da var sikkert trøtt og så syner. :!: =P
Kenny™ Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 jeg er der man kommer etter at man kommer igjennom frost gate. hvor langt er det til kryta da?
Kenny™ Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 av en eller annen merkelig grunn så ble guild leaderen min borte så ble jeg plutselig guild leader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå