Anubizzzz Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Dwarven hand cannon gikk for 401G på Burning Blade for et par dager siden. Hvis du syntes det er sykt. så SE denne Krol Blade Gikk for 1000g etter andre bud. ( Crushridge ) OMG 1000G for et sword Syyyykt V Det tror jeg ikke på Tror du meg ikke.. Stikk inn å spør Attmrbrown. Han er i min guild.
AltuZ Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Dwarven hand cannon gikk for 401G på Burning Blade for et par dager siden. Hvis du syntes det er sykt. så SE denne Krol Blade Gikk for 1000g etter andre bud. ( Crushridge ) OMG 1000G for et sword Syyyykt V Det tror jeg ikke på Tror du meg ikke.. Stikk inn å spør Attmrbrown. Han er i min guild. helt erlig... vis det sverdet ble solgt for 1000g er den persjonen som kjøpte det dum i huet og jeg er sønnen til gud... det er ingen i hele verden som hadde betalt 1000g for det sverdet
MrTeatime Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Krol Blade - prishistorikk. Utstyr som man kan bruke på level 60 selger ofte for 500g+ fordi det eneste en på level 60 kan gjøre akkurat nå er å samle penger. Det er bare å venne seg til at ting koster penger, om en "snill" person finner en Krol Blade og selger til 100g så vil ikke det ha noe å si på prisene. Folk på level 60 har mye penger og det eneste de kan bruke det på er bedre utstyr, enkelt og greit. Hvorfor Krol Blade er bra: Det er et enhånds-sverd (dvs. rogues kan bruke det) som gir +1% crit. Rogues lever av crit, og vil betale nesten hva som helst for en ekstra prosent. Rogues tjener også veldig mye penger, siden de kan snike seg til bosser o.l. i instances og farme disse for loot.
AltuZ Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Krol Blade - prishistorikk. Utstyr som man kan bruke på level 60 selger ofte for 500g+ fordi det eneste en på level 60 kan gjøre akkurat nå er å samle penger. Det er bare å venne seg til at ting koster penger, om en "snill" person finner en Krol Blade og selger til 100g så vil ikke det ha noe å si på prisene. Folk på level 60 har mye penger og det eneste de kan bruke det på er bedre utstyr, enkelt og greit. Hvorfor Krol Blade er bra: Det er et enhånds-sverd (dvs. rogues kan bruke det) som gir +1% crit. Rogues lever av crit, og vil betale nesten hva som helst for en ekstra prosent. Rogues tjener også veldig mye penger, siden de kan snike seg til bosser o.l. i instances og farme disse for loot. det er greit.. men ingen betaler 1000G for det sverdte fordet... hallo tenk a 1000g er du klar over hvor mye det er
exmx Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Solgte 100 stk Silk Cloth for 3,75g. Etter det så har jeg nesten alltid fått solgt 20 stk for 75s
Saftis Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det går jo også an å kjøpe penger og characters på ebay, sikkert noen tapere som gjør det også.
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 det er greit.. men ingen betaler 1000G for det sverdte fordet... hallo tenk a 1000g er du klar over hvor mye det er Eh. Klikker du på linken, ser du hvor mye folk har betalt. Selv om du mener 1000G er mye, betyr ikke at det finnes folk som sitter på den slags summer.
Arve Systad Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Husk en liten ting folkens: Ingenting er overprisa så lenge folk er villige til å betale det. Når det blir mange på høg level, og få på lav, så blir linen cloth og lignande dyrare, fordi det er vanskeligare å få tak i. Så enkelt er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå