Gå til innhold

Smelte om mithril til true-silver

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant noen oppskrifter på hvordan å lage Philosophers Stone slik at jeg kunne transmute mithril-bars om til True-silver bars.

Én til én er raten og tenkte at dette må jo bli bra. Funka fint å gjøre den om, men da jeg skulle lage neste så jeg at det var cooldown på steinen..... 1 dag og 23 timer. Hvor mye er denne truesilveren vært siden det tar 2 uker å lage 7 stk??

Vil det kunne lages flere med flere Philosophers Stone's?? Skjønner ikke helt at det skal ta så lang tid, om ikke det er sinnsykt mye verdi i dem da... :ermm:

Endret av Lucifer 666
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme type item (mat, drikke, "consumable-enchants") pleier å ha felles cooldown, så jeg vil anta at dette gjelder for disse steinene også. Truesilver kan jo uansett mines på Mining-skill 230, og jeg har sett flere områder hvor truesilver forekommer, så så HELT for ille skulle det vel heller ikke være å få tak i det...

Skrevet

Har mina omkring 10-15 truesilver uten å drive "hard" mining. Bare tatt det jeg har kommet over når jeg har jaktet/questet.

Kobold hula NE for Hammerfall outpost i Arathi highlands har hatt endel truesilver nodes. Ellers spawner de litt rundt omkring. Sett de i Swamp of Sorrows, langs kysten NE for Booty Bay og i enkelte ordinære dungeons.

Å transmute mithril ville jeg ikke akkurat satsa så hardt på, men hvis det ikke koster noe så er det jo en grei måte å lage en bar på innimellom.

Skrevet

Du får under 1G pr truesilver bar.

Det som begynner å bli interessant er å gjøre om Thorium+Arcane crystal til Arcanite. For den jobben kan du glatt ta 5G.

Skrevet
brukes til blacksmithing

og 2 dager er ikke ille i det hele tatt. cooldown på mooncloth (Tailor) og refined deeprock salt (leatherworking) er 4 dager.

Ble litt feil, er det ikke 4 dagers cooldown på å lage en av de tingene du trenger for å lage bottomless bag? Trenger 4 av dem attpåtil, blir 16 dagers cooldown for en 18slotsbag det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...