StrongBad_ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Noen ganger kan jeg spille lenge før spillet stopper helt opp og det kan ta noen minutter etter å ha gått inn på serveren. Spillet går ut i windows og du kan bare trykke ok. Det som er rart er at 2 av kameratene mine også får samme melding noen ganger, ikke så ofte som meg men..har bilde av den men får ikke lastet den opp? det er et bitmap image Det samme problemet kommer i hl2 Endret 30. mars 2005 av StrongBad_
Rampage Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja, det er nok det beste tipset vi kan gi. Begynn å spill 1.6
Admin'c Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 det har jeg aldri opplevd, sjekket forumene på steampowered.com ?
PetePistola Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Har hatt samme problemet, men gjorde dette: Hadde samme problem, bytta ram ALT funka! jeg også, så funka det. Ram er roten til alt vondt som skjer med pc'n min..
DarkStarr Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Har hatt samme problemet, men gjorde dette: Hadde samme problem, bytta ram ALT funka! jeg også, så funka det. Ram er roten til alt vondt som skjer med pc'n min.. Samma her
GoldlaXiE Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Virkar som 1.6 gutta begynnar å sjå slutten på 1.6 no, og er desperate etter å få fleire til å spele møkket..
Rampage Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nope, men når en trøkker i dritt, så forteller du det til han slik at han kan fjerne det
GoldlaXiE Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nope, men når en trøkker i dritt, så forteller du det til han slik at han kan fjerne det Hehe.. Smeik and biheig
StrongBad_ Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 jeg fant ut på steampowered at dette er et problem som tydeligvis mange sliter med.. står ganske enkelt åssen man kan fikse det også. http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...li=&p_topview=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå