Gå til innhold

PCMAX - fortsatt i live?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om PCMAX på Bislett fortsatt eksisterer? Nettsidene er tilsynelatende tatt ned. De hadde også et annet navn, Virtual Computers eller noe sånt..?

Vision Computer var vel navnet tidligere, da de holdt til i Sporveisgata.

Kan ikke tro at de starter opp igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Uansett, starter de opp igjen er det bare å holde seg langt unna. De har ikke forretningsmoral eller service. Det virker nesten som det er en kompisgjeng som startet opp for å få forhandlerstatus i sin tid.

 

Kjøpte min første PC i deler der, og det tok 6 mnd før jeg fikk deler som virket. Noen venner kjøpte kabinett der, og på samtlige (7 stk) gikk strømforsyningen ut med blått lys og lukten av svidd bakelitt.

 

Jeg _håper_ ikke de starter opp igjen :no:

Lenke til kommentar

Vel, hva gjør jeg da med en shabby bærbar jeg kjøpte der?

 

Ingen andre i Norge som forhandler i-Buddie fra Elitegroup? Uansett blir jeg det svindyrt å sende den frem og tilbake hvis det ikke er en butikk i Oslo.

 

Er det noen PC-reparatører som ikke tar så mye i timepris, de jeg har vært i kontakt med har tatt minst 700 kr timen. Altså uaktuelt.

Endret av FranzJosef
Lenke til kommentar
Uansett, starter de opp igjen er det bare å holde seg langt unna. De har ikke forretningsmoral eller service. Det virker nesten som det er en kompisgjeng som startet opp for å få forhandlerstatus i sin tid.

 

Kjøpte min første PC i deler der, og det tok 6 mnd før jeg fikk deler som virket. Noen venner kjøpte kabinett der, og på samtlige (7 stk) gikk strømforsyningen ut med blått lys og lukten av svidd bakelitt.

 

Jeg _håper_ ikke de starter opp igjen :no:

"Evig eies kun et dårlig rykte"

 

Vision var bra lenge, blant de aller billigste, og veldig greie å handle med før komplett ble hva de er i dag. Men du har rett i at PCMax aldri kom seg helt på fote, det var svikt i både lager, økonomi og levering, virka det som..

Synd, for de var veldig fleksible med tidspunkt for å levere ut varer, praktisk med sånt i Oslo.

Lenke til kommentar
Noen som vet om PCMAX på Bislett fortsatt eksisterer? Nettsidene er tilsynelatende tatt ned. De hadde også et annet navn, Virtual Computers eller noe sånt..?

Vision Computer var vel navnet tidligere, da de holdt til i Sporveisgata.

Kan ikke tro at de starter opp igjen.

It24 drives av samme mann. Men nå har de vel ikke noe butikklokale.

Lenke til kommentar
Vel, hva gjør jeg da med en shabby bærbar jeg kjøpte der?

 

Ingen andre i Norge som forhandler i-Buddie fra Elitegroup? Uansett blir jeg det svindyrt å sende den frem og tilbake hvis det ikke er en butikk i Oslo.

 

Er det noen PC-reparatører som ikke tar så mye i timepris, de jeg har vært i kontakt med har tatt minst 700 kr timen. Altså uaktuelt.

Kanskje du kan kontakte multicom. Jeg fikk ny strømforsyning til min i-buddie derfra (de selger Elitegroup). Har ellers bare gode erfaringer med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...