Bautastein Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Som human warlock frykter jeg ingen spesielle klasser. Det eneste som kan være litt tricky er UD warlocks som banisher peten min og resister fear. Rogues (spesielt UD) som kommer i bakhold kan også være farlige. Dette er ikke fordi de er mer vanskelige å drepe, men som warlock er det viktig å være forberedt med riktig pet ute og nok shards. Usynlige og snikende rogues kan dermed skape problemer. Endret 30. mars 2005 av Pinglebolle
Thsan Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Er 49 human mage og liker ikke shamans, speiselt ikke frost shock. Med de fleste andre klasser kan jeg klare å ta. Har aldri tapt for en warrior da Endret 30. mars 2005 av ShadowWalker
anon12234 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Shadowpriest, da kan jeg like so godt kneele...... blir så saftig eid at jeg får lyst til å grine. Sliter også med mage....
Gjest member-60584 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 med priesten min hater jeg å møte UD rogues.. alle de andre tar jeg lett, men sliter mot UD rogues selv om jeg tar de også hvis jeg greier å gulle litt. WotF er så sykt overpowered for å være racial trait... med roguen min hater jeg å møte priests, spesielt UD priests(2 dots). tar de kanskje hvis jeg har alle cooldowns oppe og en healing potion. alt annet tar jeg lett... shadowform er jo imba... mot melee classes så blir du jo leather bruker... får 20% red med innerfire + 15% fra shadowform. 35% red. uten alt det har jeg 9% eller noe.... shadowforms 15% er 15% red. som høyere lvls og. det er ikke vanlig armor.
Bamse_ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Har egenltig ikke slitt mot noe med min warlock.. Sålenge jeg har succy ute og nok mana så går det somregel veldig greit
DoNotWant Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Fatter ikke hvordan en hunter kan slite mot en pala! Bare spam wing clip, så du kommer deg på avstand. Pala er jo sjangseløse iom. at de ikke kan skyte deg.(er hunter selv)Samme med warriors. De jeg frykter er rogues, priests og shaman. Mot rogue i melee er jeg heeeelt sjangseløs, noe som sier seg selv når de har utallige måter å stunne på. Priest er bare overlegne, og muligens småfavorisert hos blizz. Shamans eier meg lett bare jeg holder meg innenfor 20 yards. Blir ikke så mye 1vs1 siden hordes er så lame at de multiganker deg 30 ganger før de har leggetid eller må spise middag ol.
ahpadt Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Som shadowpriest er det eneste jeg frykter en feig (ja, det er fakta) rogue eller en overpowered shaman.
mbskywalker Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Rogue mot warrior... Rogue har null sjans vis warrior vet hva som trengs.
MysticoN Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 sleit med en dverg prest i går.. holdt på å drepe en lvl 47 mobs. han kom og drepte petten min.. satt seg ned å så på at jeg sleit meg igjenom kampen. overlevde så VIDT. da kom han og drepte meg.. jeg kom tilbake til liket, vart drept igjen av samme fyren som sto å venta på meg.. prøvde enda en gang, men han sto der enda.. vart forbanna og logga.. han var lvl 52 og jeg 45.. sikkerlig morro du..
treval Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Som shadowpriest er det eneste jeg frykter en feig (ja, det er fakta) rogue eller en overpowered shaman. ....kommer det fra Shadow-priesten, hihi:p Ligger vel i korta her at du har støtt på 2 klasser du ikke klarer å eie med Shadow-priesten din De trenger ikke å være feige eller overpowered selv om du ikke klarer å ganke dem, skjønner du Det der med feig og overpowered er bare tøys, spør du meg....
Kyppre Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hater de fleste egentlig jeg, er Warlock og føler meg svak mot mange i pvp, har duellert mest mot Paladins (tok en lvl 36 da jeg var 32 ). Har heller lite erfaring i pvp\duel egentlig. Liker best å være den som står bak og legger på dots og gjør litt skade i ny og ne mens petten står og får bank. Føler meg svak mot Hunter men inbiller meg at det var grunnet dårlig strategi! Rogue og, sniker seg på meg og stun'er så er jeg død.... Men de andre klarer jeg som regel å holde på avstand så jeg klarer å få gjort skade.
Bautastein Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hater de fleste egentlig jeg, er Warlock og føler meg svak mot mange i pvp, har duellert mest mot Paladins (tok en lvl 36 da jeg var 32 ). Har heller lite erfaring i pvp\duel egentlig. Liker best å være den som står bak og legger på dots og gjør litt skade i ny og ne mens petten står og får bank. Føler meg svak mot Hunter men inbiller meg at det var grunnet dårlig strategi! Rogue og, sniker seg på meg og stun'er så er jeg død.... Men de andre klarer jeg som regel å holde på avstand så jeg klarer å få gjort skade. Hold deg unna dots i PvP. Prøv heller å holde kontrollen med succu seduce og fear, for deretter å nuke. Nuke konstant under fear og seduce når han kommer nære, da kan du løpe 30yards unna og nuke mer for deretter å feare igjen. Les litt rundt på forum eller erfar selv hva du bør gjøre i tillegg til dette. Felhunter er enda bedre enn succu mot casters.
Kyppre Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 jeg prøver å bruke seduce, men succubus liker vist ikke det helt, synes det ALDRI fungerer jeg :|, prøver på de fleste i pvp, men nada skjer
Taykun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Fatter ikke hvordan en hunter kan slite mot en pala! Bare spam wing clip, så du kommer deg på avstand. Pala er jo sjangseløse iom. at de ikke kan skyte deg.(er hunter selv)Samme med warriors. De jeg frykter er rogues, priests og shaman. Mot rogue i melee er jeg heeeelt sjangseløs, noe som sier seg selv når de har utallige måter å stunne på. Priest er bare overlegne, og muligens småfavorisert hos blizz. Shamans eier meg lett bare jeg holder meg innenfor 20 yards. Blir ikke så mye 1vs1 siden hordes er så lame at de multiganker deg 30 ganger før de har leggetid eller må spise middag ol. Siden du er alliance har du ikke møtt paladins i en normal pvp situasjon.. Taper sjeldent mot huntere selv, wing clipper nytter lite siden man kan fjerne det på et sekund. Når jeg møter huntere holder jeg fingra klare på macroene til å fjerne den slags, er aldri noe stort problem. Over til topic. Frykter mest av alt en stealtha rogue. Dask, stun, dask dask stun, dask dask dask stun dask stun (lettere overdrevet). Skummelt. har kunn to sjangser til å heale meg selv pga kick-abilityen til rogues, som gjør at jeg taper med mindre jeg dreper de etter den andre healen. I lavere lvls ble jeg letteid av rogues, knust rettere sagt. Nå i høyere lvls føler jeg derimot at det begynner å jevne seg ut De er enda gode men ikke så gode som de var før.
Bautastein Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 jeg prøver å bruke seduce, men succubus liker vist ikke det helt, synes det ALDRI fungerer jeg :|, prøver på de fleste i pvp, men nada skjer Det er sikkert fordi du allerede har puttet dot på spilleren. Seduce brytes ved enhver skade. Poenget med seduce er å komme på avstand fra en meleemotstander for deretter å nuke, eller for å seduce en mage dersom han kaster sheep på deg. Fordelene med seduce kontra sheep er at seducted motstandere ikke regenererer mana og helse.
M@R7!N Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hehe, mot pala er wingclip og Concussive shot _nesten_ ubrukelig Blessing of freedom Men den har en 20 sek cooldown og varer bare 10 sek, så dere har 10 sek å komme i range og nuke meg Edit: Syntes ikke rogoues er så skumle (stunlock rogues også ja ), nettopp pga at vi har 2 skjold mot dem Gode shamans er ikke kjekke De kiter deg _bare_ med frost shock, men vent til jeg får cleanse ! Endret 31. mars 2005 av M@R7!N
Starscream12 Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Er Paladin. Frykter mages og shamans. Syns rouges er enkle. Holy shield, spike shield, reckoning, retribution aura. Begynn å heal tidlig. Noen kicker med engang de ser en heal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå