AndersT2 Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Kjøpe en harddisk for ca 1,5 til 2 måneder siden. Den ser ut til å ha tatt kvelden, så jeg må få returnert den til Komplett. Var det slik at jeg fant frem ordren inne på komplett sine sider, og reklamerte derifra, for så å vente på mail kontakt i fra dem med ett retur nummer?
TEE Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Etter et halvt minutt inne på Komplett sine websider dukket følgende opp: Retur til KomplettDersom du ikke finner produktet du ønsker å returnere listet opp, eller dersom du har fått beskjed om å returnere varen til oss, gjør du som følger: * - Logg deg inn på din konto. * - Bruk så søkemotoren til å finne frem til orderen du skal registrer retur på. * - Gå inn på orderen. * - Oppe til høyre kan du velge RETURNERE PRODUTER INNENFOR GARANTI. * - Velg antall av produktet som skal returneres og skriv inn bankkonto nr. ditt. * - Trykk RETURNERE MERKEDE LINJER. * - Velg en årsak og fyll ut feilbeskrivelsen. * - Fyll til slutt ut Auto-reply tracking nr. hvis du har vært i kontakt med oss pr. e-post ang. denne saken/returen. * - Trykk SEND RETURFORESPØRSEL. Du vil i løpet av 1-2 dager motta en e-post med et retur nr. som du skal merke pakken med eller skrive ut og legge med. I denne e-posten vil det også være annen nødvendig info for returen. Husk at ditt RMA-nummer kun er gyldig i 14 dager fra det er mottatt. Husk også at retten til angrefrist kun gjelder forbrukerkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå