Gå til innhold

Robust fritidsmobil som må tåle litt støt/fukt


Anbefalte innlegg

Hei jeg er ute etter en litt robust fritidsmobil som godt tåler

litt støt og fukt, må også ikke være så vanskelig å bruke (stor menyer og lett leslig)

 

At mobilen skal tåle en lite sprut eg greit for det vil være en del med på sjøen, men vil være oppbevart i en mobil pose som tåler sjø.

 

Den trenger ikke å ha noe kamera men det er bare et pluss, det viktigste er meldinger og at den er god å snakke i.

 

Håper noen har et bra forslag :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss du skal ha noe som tåler litt driter du langt i disse telefonene som er nevnt.

da skal du ha en benefon ESC den er laget i rustfritt stål og er vantett (sel om produsenten ikke sier det)

det er også innebygd gps i den.

denne er bare drit kul :thumbup:

post-218-1112042529_thumb.jpg

Endret av andersr66
Lenke til kommentar
da skal du ha en benefon ESC den er laget i rustfritt stål og er vantett (sel om produsenten ikke sier det)

Den er vantett selv om produsenten ikke sier det...? :ermm:

Høres jo litt rart ut men. Da er det vel ikke noe garanti hvis den (gud forby) skulle få vannskade da? (Nå vet jeg ikke om dette er tilfellet med andre vanntette mobiler, men de må jo få litt annen behandlig, ettersom de skal være vanntette)

Lenke til kommentar
da skal du ha en benefon ESC den er laget i rustfritt stål og er vantett (sel om produsenten ikke sier det)

Den er vantett selv om produsenten ikke sier det...? :ermm:

Høres jo litt rart ut men. Da er det vel ikke noe garanti hvis den (gud forby) skulle få vannskade da? (Nå vet jeg ikke om dette er tilfellet med andre vanntette mobiler, men de må jo få litt annen behandlig, ettersom de skal være vanntette)

den er egentilig vantett vet om en som har testa det meste med den han dykka faktisk med den å det gikk helt fint.

grunnen til at produsenten ikke skriver det er vel i tilfelle det skulle skje noe så ikke de får en smell ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Vel... Wow

Stilig mobil!

 

Kommer ikke Siemens med en eller annen gummidings snart? Den som ligner så fælt på en Nokia?

Den grønne stygge tingen..

Skal prøve å finne et bilde av den

 

Den skal visst tåle dritmye, men suge hardt på alt annet enn det nødvendige

Ellers så tar jeg feil :ermm:

Lenke til kommentar
Vel... Wow

Stilig mobil!

 

Kommer ikke Siemens med en eller annen gummidings snart? Den som ligner så fælt på en Nokia?

Den grønne stygge tingen..

Skal prøve å finne et bilde av den

 

Den skal visst tåle dritmye, men suge hardt på alt annet enn det nødvendige

Ellers så tar jeg feil :ermm:

Du er nok ganske langt på jordet nå ja.

 

1: Jeg ser ingen likheter mellom den og noen Nokia-mobil, men det får være opp til en og enhver.

 

2: Den suger overhodet ikke hardt på alt annet enn det nødvendige da den har minnekort-støtte, bluetooth, 1,3 mp kamera, mp3, osv osv.

 

Den har altså mange funksjoner som trådstarter neppe trenger. Jeg tror likevel at denne tåler enda mer enn M65, og blir den desidert mest robuste telefonen på det norske markedet.

 

Så, trenger du noe ordentlig robust som også har utrolig bra spesifikasjoner er M75 valget. Trenger du ikke alle funksjonene, og heller ikke såå robust telefon, men over middels så kjøper du den billigere M65.

 

M75 kommer i juni.

Lenke til kommentar
Vel... Wow

Stilig mobil!

 

Kommer ikke Siemens med en eller annen gummidings snart? Den som ligner så fælt på en Nokia?

Den grønne stygge tingen..

Skal prøve å finne et bilde av den

 

Den skal visst tåle dritmye, men suge hardt på alt annet enn det nødvendige

Ellers så tar jeg feil :ermm:

Du er nok ganske langt på jordet nå ja.

 

1: Jeg ser ingen likheter mellom den og noen Nokia-mobil, men det får være opp til en og enhver.

 

2: Den suger overhodet ikke hardt på alt annet enn det nødvendige da den har minnekort-støtte, bluetooth, 1,3 mp kamera, mp3, osv osv.

 

Den har altså mange funksjoner som trådstarter neppe trenger. Jeg tror likevel at denne tåler enda mer enn M65, og blir den desidert mest robuste telefonen på det norske markedet.

 

Så, trenger du noe ordentlig robust som også har utrolig bra spesifikasjoner er M75 valget. Trenger du ikke alle funksjonene, og heller ikke såå robust telefon, men over middels så kjøper du den billigere M65.

 

M75 kommer i juni.

My mistake

 

Visste ikke at den var så avansert..

Skikkelig fritidsmobil, ja..

 

Men den ligner på en Nokiamodell! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...