Gå til innhold

"Hp/mana on hover" er borte og colored tooltips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter den nye patchen er det 2 ting som er borte.

Dersom jeg holder musen over hp/mana bar får jeg ikke se hvor mye hp/mana jeg har, men dersom jeg holder over til en i party får jeg se det.

Dersom jeg feks velger en level 1 creep så blir ikke levelen "grey" lengere, men alle er orange.

Noen som vet hvordan jeg får fikset dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke slik med meg, får alle fargene på mobs og spillere. Og jeg får hp/mana on hover.

Sikker på at du ikke har noen mods som kludrer det til?

Skrevet

Last ned Cosmos, og sett opp interfacen til å oppføre seg riktig. Om du har aktivert de ekstra action-barene i wow, må du huske å deaktivere dem i cosmos, ellers blir det bare rot.

Leter man litt finner man "always display hp/mana" og "show colored tooltips".

Innstillingene for cosmos finner man ved å klikke på esc og gå inn på cosmos setup.

Skrevet
Last ned Cosmos, og sett opp interfacen til å oppføre seg riktig. Om du har aktivert de ekstra action-barene i wow, må du huske å deaktivere dem i cosmos, ellers blir det bare rot.

Leter man litt finner man "always display hp/mana" og "show colored tooltips".

Innstillingene for cosmos finner man ved å klikke på esc og gå inn på cosmos setup.

Jeg har stillet cosmos riktig og disablet secondbar og aktivert i Wow.

always display hp/mana har jeg på nå, men vil helst at det bare vises dersom jeg holder musa over hp/mana bar.

show colored tooltips gir hos meg bare farger på "tooltips", altså dersom jeg holder musa over bonefire så står det "bonefire" i en liten rute nede til høyre på skjermen :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...