Lars73 Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hadde vel vært glad til hvis jeg hadde vært deg divxdude om ikke den virkelige store dell tråden kom opp her igjen... shhhhhhh :wink:
Krishell Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Grunnen til at divxgay fant ut info om fynr var vell at han la han inn på msn og så på info der hehe. lamer az. har du ikke råd til og kjøpe ny cpu hvis den ryker bør du faen ikke klokke og satse på og svindle dell hvis den ryker.. det øker bare prisene for andre som bruker dell
Fjaslokt Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Pen overklokking =) tror ikke det var mange her som så på dato når de leste tråden, trodde ikke den var gammel, beklager Divxguy: etter det jeg kjenner deg for her på forumet er du en grei kar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Synes det er tåpelig å ta opp gamle tråder. Hvorfor det, ingen tråder går vel av med en slags pensjon når de ligger her på forumet vel, eller gjør de det??
Lch Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Ser du virkelig har vokst opp ja... Hadde vel vært glad til hvis jeg hadde vært deg divxdude om ikke den virkelige store dell tråden kom opp her igjen... shhhhhhh :wink: Rotfl.
Nichlas Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Synes det er tåpelig å ta opp gamle tråder. Hvorfor det, ingen tråder går vel av med en slags pensjon når de ligger her på forumet vel, eller gjør de det?? Enig med deg at gamle tråder ikke går av med pensjon, men har ikke Divxdude fått nok pepper nå? Ser liksom ikke grunn til å engasjere seg mer i denne tråden - mannen har fått nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå