Gå til innhold

WoW på lager hvor?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som vet om WoW er på lager noe sted, eller er det utsolgt overalt? Er det noen butikker i Oslo som har det på lager, eller noen Norske nettbutikker som selger det(der det er på lager)? Jeg vil ha WoW NÅ!

 

Hørt at det er utsolgt over hele landet, men det må da vært noen butikker som har noen eksemplarer igjen.

 

Hvis det ikke finnes, noen som vet hvilke butikker som får det inn først, og hvor jeg kan forhåndsbestille ifra?

 

Mvh.

Jørgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som det er ganske vanskelig!

 

Har letet lenge på nettet, så det virker som eneste mulighet er å finne det helt tilfeldig i en litt avsidesliggende butikk, eller et sted der få folk tenker på å kjøpe det. Den andre muligheten er vel bare å forhåndsbestille, men da må jeg vente til 15. april ++.

 

Vær så snill å si ifra hvis dere ser det i en butikk! Det må da være noen butikker som har det.

 

Jeg har fått tilbud om å kjøpe WoW av en fyr på internett for 400,- Han sier at han har laget en bruker, men at jeg kan fortsette på denne. Hvordan fungerer dette? Jeg har hørt at det er problematisk å bytte WoW imellom folk fordi han som selger alltid kan få takbake passordet sitt ved å svare på hemmelig spørsmål. Er dette fakta?

Hvordan kan jeg hindre at dette skjer? Må jeg bruke hans login for alltid, eller kan jeg på en måte slette hans bruker og lage en ny? Jeg vet at personen i spillet ikke trenger å hete det samme som brukern, men jeg hadde følt meg sikrere hvis jeg kunne lage min egen bruker. Noen som vet noen om dette?

Lenke til kommentar

Tror jeg ville tenkt meg om flere enn to ganger før jeg kjøpte ett brukt WoW.

Sikkerhetskoden kan bare brukes en gang, og jeg er usikker på hvordan det hemmelige spørsmålet funker, om det kan endres etter at det er satt. Tviler vel egentlig på det, da det ikke skal være noen grunn til å endre det. I hvertfall hvis man skal følge EULA'en som man må "underskrive" før man får spille.

 

Men tilbake til topicen.

Jeg var på Spiderman i Kirkegata i går, og på disken der lå det i vaffal 2 eksemplarer av WoW... Lykke til!

Lenke til kommentar
Tror jeg ville tenkt meg om flere enn to ganger før jeg kjøpte ett brukt WoW.

Sikkerhetskoden kan bare brukes en gang, og jeg er usikker på hvordan det hemmelige spørsmålet funker, om det kan endres etter at det er satt. Tviler vel egentlig på det, da det ikke skal være noen grunn til å endre det. I hvertfall hvis man skal følge EULA'en som man må "underskrive" før man får spille.

 

Men tilbake til topicen.

Jeg var på Spiderman i Kirkegata i går, og på disken der lå det i vaffal 2 eksemplarer av WoW... Lykke til!

Jeg var også på Spiderman igår, og iflg dem venter de også på 15 april for neste "ladning". Så de på disken, men de må være retur-varer eller noe sånt. :)

Lenke til kommentar
Ringte nettopp Spiderman og Statoil på Lørenskog. No good. Ingen spill, men Spiderman skulle få inn flere snart.

 

Har en kompis som er sjuk etter å spille.

Ser foresten at Siba har WoW status "På vei til varehus".

 

Kirikiri

Hadde tenkt å kjøpe det til dama igår, tok en lang spasertur rundt i Oslo sentrum. Alle stedene hvor jeg spurte fortalte at neste ladning kommer 15.april; hele Europa er utsolgt.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Var ute på jakt i går med en venn. (jeg kapret meg en kopie på utgivelsesdatoen selv) Da vi kom til lefdal etter tonnevis med butikker sa de at de ikke hadde lov til å selge det før 15 april. Merkleig nokk sa alle de andre butikkene at de ikke fikk det før 15 april. Har hørt rykter om at de skal lsette opp nye servere og at blizzard ikke vil at flere kopier skal komme i butikkene enda

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at de skal lsette opp nye servere og at blizzard ikke vil at flere kopier skal komme i butikkene enda

Riktig det... Det er ikke nok kapasitet til flere spillere på serverne, så blizzard skal utvide en del med 40% + at de skal opprette nye servere. Blir ikkeno WoW før det skjer :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...