Gå til innhold

Har du hørt Keane - Bedshaped?

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keane er vel ei gruppe? Isåfall har jeg hørt èn sang av de. Den som versjerte på radioen døgnet rundt i sommer..

Føler derfor at jeg ikke er kvalifisert til å uttale meg om de. :wee:

Skrevet

Den har jeg hørt ja. Har albummet deres, og liker det godt. Behagelig, rolig musikk. Kanskje lite variasjon på plata, men det gjør ikke så mye.

Skrevet

Har ikke hørt Keane enda, jeg. Får ta meg en tur ned til Musikkverket i morgen å høre på plata. På reklamen sa de at Keane var lignende Coldplay. Stemmer det? Coldplay er skambra.

Skrevet
Har ikke hørt Keane enda, jeg. Får ta meg en tur ned til Musikkverket i morgen å høre på plata. På reklamen sa de at Keane var lignende Coldplay. Stemmer det? Coldplay er skambra.

Coldplay er mye bedre synes nå jeg. Tror min søster har hopes and fears. *hente for å legge inn på pc*

Skrevet

For et par mnd siden lagde jeg til ipoden til en venninne av meg. Hun ba om tre viktige grupper:

Robbie Williams

Blink 182

Keane

Skrevet
Keane er vel heller en person? Er ikke sikker, men musikken hans/dems er iallfall veldig bra. Veldig behagelig å høre på.

Keane er et 3-manns band.

Vokalist: Tom Chaplin

Piano: Tim Rice-Oxley

Drums: Richard Hughes

http://www.keanemusic.com/ :)

Ok, trodde jo at Jim Stärk var en eller annen svensk tulling også så :blush:

Skrevet
Coldplay er mye bedre synes nå jeg. Tror min søster har hopes and fears. *hente for å legge inn på pc*

Mamma har den for å si det sånn. 'nuff said. :p

Skrevet (endret)

Keane er et irriterende og kjedelig band etter min mening. Vokalist Chaplin høres ut som en blanding av Morten Harket og Kevin Rowland fra Dexy's Midnight Runners (forøvrig et knakende bra orkester)

Keane er også en usympatisk bølle av en irsk fotballspiller.

T'Weed

Endret av Tumbleweed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...