morgus Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hei Vurderer en liten oppgradering til sommer/høst, og da har jeg tenkt å kjøpe meg et TV-kort, jeg har tittet litt rundt og funnet to alternativer fra samme produsent som jeg har lyst på: 1: XFX NVTV Mpeg2 Tv-Tuner Dette kortet har som jeg har skjønt en inngang for tv, og er realtivt lite i størrelse, noe som kanskje er litt viktig siden jeg har 2x6800GT som surrer og går og utvikler ganske mye varme. Jeg har også tenkt å kjøpe lydkort, så dette er nok best for luftflyt/kjøling for skjermkortene. 2: XFX NVTV Mpeg2 Dual Tv-Tuner Dette kortet har vel 2 innganger for tv, eller har det en inn og en ut? Dette er ganske stort etter hva jeg har sett på nettet noe som ikke er så bra for luftflyten/kjøling i maskinen. Hvilke av disse kortene mener du/dere er best? Er det noen fordeler å ha to innganger hvis det er det det er? Utvikler de mye varme? Er de vanskelige å innstallere/bruke?
morgus Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 *Bump* Er det virkelig ikke noen som har en av disse to, eller et lignende fra en annen produsent? Tror nok jeg går for det med en inngang (det minste) , så får jeg litt bedre luftgjennomstrømning.... Har funnet en test på et helt likt fra POV hvis det er noen som vil lese: POV NVTV
Hårek Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Fordelen med dobbel tuner er vel at man kan ta opp ett program samtidig som man ser på et annet. Bare en generell betraktning, har ingen peil på de kortene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå