Gå til innhold

kaffetrakter-mod; er det prøvd?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Satt å funderte på hvordan det ville være å bygge inn en liten kaffetrakter i kabinettet.

 

Er det noen som har prøvd ut dette?

 

Tenkte på det sist LAN, da jeg ble mer og mer trøtt, at en kaffetrakter måtte vært genialt..(sammen med en koppholder i 5 1/4 brønn?) :p

 

Jeg vurderer å prøve å modifisere en kaffetrakter i mitt kabinett, men lurer først på om noen har ideer, forslag, grunner til at det eventuelt ikke går o.l.

 

mvh.

Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åååh, genialt! Men tenk på varmen da..? Kan jo bli litt varmespredning fra plata..

(Drikker ikke kaffe, så denne mod'n er ikke aktuell for meg, men kan jo bli stilig! :p)

Clasern selger jo en, Coline heter visst.. Men den er på 800W, så det er jo bare å glemme å ta den igjennom PSU'n! :p Tror nok ingen kaffetraktere går så lavt som 100W eller no..

Lenke til kommentar

hmm.. varme kan man alltids klare å fixe.. dele av kabinettet i 2.. en del for hw og en for trakter o.l., med god avkjøling o.l...

 

når det kommer til strøm kan det bli et problem ja.. en løsning kan være å bruke ekstern strømtilførsel.

Lenke til kommentar

Genialt! Er en stor kaffedrikker, bruker den gammle kaffetrakteren vår, slipper til og med filter i den. (Noe som er greit for en skam trøtt LAN gjenger)

 

Tror jeg holder meg til den ekserne...

 

Hvis du lager 2 "rom" kan du jo ha f.eks 2*120mm vifter, for å være sikker på at du får vekk varmen :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...