Gå til innhold

Joint Operations krasjer


Anbefalte innlegg

Av og til når jeg spiller Joint Operations så krasjer spillet og jeg får meldingen "SYSDUMP.TXT saved".

 

Er det noen som har noen anelse om hva som kan være galt eller har opplevd samme problemene?

 

Jeg opplever ikke noen problemer med andre spill.

 

Maskinen jeg spiller på består av:

 

Desktop 1:

HK: MSI KT6V-LSR

Chipset: VIA KT600

CPU: AMD Athlon XP 3200+ 2,2GHz 400MHzFSB Barton

GPU: MSI NX6600GT VTD 128MB GDDR3

RAM: 512+512MB PC3200 DDR CL2.5 (TwinMos)

Lydkort: Sound Blaster Audigy 2 ZS

HD3: WDC Raptor 36GB

PSU: Thermaltake Butterfly 480W W0020

Endret av Lættis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det er kabinettet ditt det er noe galt med,plasten absorberer ikkje teksturflyten i JO skikkelig ;) Koffor oppsumere så masse uvensentlig? :dontgetit:

 

Men det du bør gjøre er å reinstallere spillet samt drivere til gfx kort og directx.Men regner med du har prøvd dette?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Tror nok det er kabinettet ditt det er noe galt med,plasten absorberer ikkje teksturflyten i JO skikkelig ;) Koffor oppsumere så masse uvensentlig? :dontgetit:

 

Men det du bør gjøre er å reinstallere spillet samt drivere til gfx kort og directx.Men regner med du har prøvd dette?

Det var enkelt å ta "Ctrl C" på all specen i profilen, men siden du måtte henge deg opp i det så redigerte jeg det litt.

 

Har prøvd reinnstallasjon. Problemet har vært der med alle skjermkortdrivere siden jeg kjøpte spillet.

 

Hvordan kan jeg reinnstallere directx driveren?

Lenke til kommentar
Tror nok det er kabinettet ditt det er noe galt med,plasten absorberer ikkje teksturflyten i JO skikkelig ;)  Koffor oppsumere så masse uvensentlig? :dontgetit:

 

Men det du bør gjøre er å reinstallere spillet samt drivere til gfx kort og directx.Men regner med du har prøvd dette?

Det var enkelt å ta "Ctrl C" på all specen i profilen, men siden du måtte henge deg opp i det så redigerte jeg det litt.

 

Har prøvd reinnstallasjon. Problemet har vært der med alle skjermkortdrivere siden jeg kjøpte spillet.

 

Hvordan kan jeg reinnstallere directx driveren?

Sorry var litt uggen i natt da eg var innpå, ingen menig å lage støy hehe. Men du må laste nde nyeste Directx versjon(9.0c) fra Microsoft sine sider, eller så bare søker du etter den på google :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...