ZoneBlade Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Jeg lasta ned denne patchen, men jeg får den ikke til å virke med morrowind spillet jeg har innstallert(alle goty delene + mange andre plugins og patcher)... Når jeg starter opp får jeg denne feilmeldingen: Kan noen hjelpe?
ZoneBlade Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Bare glem det... jeg fant plutselig en patch kalt morrowind4fish i data files lista... trengte bare å merke den bort så virket alt fint igjen:) Noen som vet om noen andre kule patcher som gir meg flere øyer og sånt å utforske? Jeg har hørt om denne Wizards island patchen, men den er vel ikke ferdig enda?
MiSP Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Det heter mod, ikke patch Du kan jo sjekke sticy'en min, vet ikke om det er så mange mods der som legger til nytt landskap, men du kan jo sjekke.
ZoneBlade Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 hehe... er ikke helt inne med dette enda.. dette er mitt første pc spill som jeg tar seriøst... Hva er en patch da? er det de tingene som gir bedre utseende på ting? Jeg har hørt om en som skal gi noe sånn japansk landskap på en øy, men jeg vet ikke navnet på den eller hvor jeg finner den..
fargoth Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 hehe... er ikke helt inne med dette enda.. dette er mitt første pc spill som jeg tar seriøst... Hva er en patch da? er det de tingene som gir bedre utseende på ting? Jeg har hørt om en som skal gi noe sånn japansk landskap på en øy, men jeg vet ikke navnet på den eller hvor jeg finner den.. En Patch retter som oftest opp feil eller bugs i et spill. Jeg tror at kansje Sea of Destin kan være den du tenker på. Ta et google søk, så ser du. (sorry for raskt inlegg, kan opdatere med link om en stund)
ZoneBlade Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Jeg fant en med det navnet, men ingen screenshots... jeg skal innstallere den likevel siden den gir ganske mye mer i spillet å utforske:)
Idioteque Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 En patch er (nesten) alltid en offisiell fil som retter opp bugs/feil/mangler og kanskje legger til noe småtteri. En mod er fra andre folk som ikke har noen direkte forbindelse med spillutviklerene, som kan legge til øyer, NPCer, forbedre grafikken, alt mellom himmel og jord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå