Gå til innhold

Tinted Project - By Kverna ^ Update 9/4


Anbefalte innlegg

Hehe. Kan ikke love noe hvis du i utgangspunktet ikke liker katoder. Men skal hvertfall prøve! Sier vi legger denne saken død nå, så slipper vi masse OT i workloggen :thumbup:

Men nå ser det ut som det ikke blir fargekatoder allikevel, side de ikke fungerte og jeg har ett blacklight som jeg tenkte å montere. Skal ha vannkjøling så da blir det bare slangene som lyser opp.

Følg med!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk. eneste som er litt surt er at sotfilmen på siden har begynnt å løsne. tror jeg lot den ligge litt lenge i vannet så limet ble noe utvasket, men fiksa det med litt duct tape :D Takk MacGyver :thumbup:

Klarte også å skru plexien så hardt at den sprakk. Er noen skruer under som plexien rir på, så da ble det ett søkk som gjorde at plexien sprakk :) Men synes ikke, bare på baksiden.

Endret av kverna
Lenke til kommentar
takk. eneste som er litt surt er at sotfilmen på siden har begynnt å løsne. tror jeg lot den ligge litt lenge i vannet så limet ble noe utvasket, men fiksa det med litt duct tape :D Takk MacGyver :thumbup:

Klarte også å skru plexien så hardt at den sprakk. Er noen skruer under som plexien rir på, så da ble det ett søkk som gjorde at plexien sprakk :) Men synes ikke, bare på baksiden.

Hvor kjøpte du sotningsfilm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...