Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forslag til moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Titt litt på Yamaha TZR du ;)

 

Veldig fine mopeder, og har _hørt_ at den går bedre enn 45km orginal..

Har dog ikke kjørt orginalt med min enda.. :p

 

 

Har bare effektpotte, og den går 100 på flata.. Det er ikke kødd.. :)

En kamerat av meg har en slik... Første dagen (plombert) dro han den opp i 44km/t på flata foran og bortover ved skolen. Og det er en laaaang slette på 400m minst....

 

Så med mindre det er noe spesielt med han sin, går de sinnsvakt dårlig originalt.

Med nå har han tatt plomba og den går i 80.....

Lenke til kommentar
gjør 110 på flata med trimpotte....

Oj oj! Går den i 150 med trimdyse også eller? :p

 

13Marius37: Skal du ha hjelp bør du iallefall si hvilken type mopd du har lyst på.

Du skjønner, onkelen min traff en fyr på bensinstasjonen som hadde en nevø som kjente en kar som hadde en TZR som gikk i 120 med bare uplombert potte! og den gikk i 150 når han satte på ny gasser! :ermm:

 

At en RX går i 110 med effektanlegg er bare dumt, med mindre speedometeret går på steroider.... TZR i 100 må også være noe galt med speedometeret.....

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha noe som går i 60 km/t uten trim kan den ikke være nyere enn 98 mod. Det var det året EU-mopeden kom. Før det var det hk-begrensning på 3 hk. Disse mopedene gikk i 50-60 km/t. De nyeste mopedene går langt over dette, men da må du fjerne plompa.

eg kjøpte meg Derbi Senda X-Race 04mod, den kom med 3,5HK og klarte 70-75 på flata, da var den heilt orginal

Lenke til kommentar

Skjer med at folk vekker opp døde tråder da`, er dritt lenge siden ejg starta denna her og i mellomtiden så har jeg funnet ut (og masa på mamma og pappa) at jeg skal ta lettlappen og kjøpe meg lettsykkel.

 

Sykkelen jeg regner med å kjøpe er en Daelim Roadtwin

 

Bilde: 651869-bilde1-dsc01680.jpg

651869-bilde3-dsc01677.jpg

651869-bilde4-dsc01674.jpg

 

2004 modell som ligger på rundt 30 000 er ikke så veldig gærent det ass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...