Hr. Jenssen Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Er det virkelig INGEN annen måte å få tak i soundtracket til Half-Life 2 uten å måtte kjøpe Collector's Edition? Jeg har vedlig lyst til å kjøpe det, men jeg orker ikke å betale mange hundre kroner ekstra for et spill som jeg har (og som jeg ikke vil ha to av), men finnes det virkelig ingen annen måte? EDIT: Leif i topic. Endret 25. mars 2005 av MeTa][iC
galaxee Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) Dei ligger i source sounds.GCF i steamapps... dei åpner du med programmet GCFScape! HL2-->sound->Music Edit: Husk å avslutt steam før du åpner "source sounds.GCF" fila Endret 26. mars 2005 av galaxee
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Dei ligger i source sounds.GCF i steamapps... dei åpner du med programmet GCFScape! HL2-->sound->Music Edit: Husk å avslutt steam før du åpner "source sounds.GCF" fila Hmm, skal prøve. Men jeg hadde liksom håpa på å få alt på CD'er, med navn og hele pakka, jeg da...
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Jeg har da lastet ned ulovlig-versjonen, men jeg har lyst på det 100% vaskeekte og originale soundtracket!
herzeleid Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Å...har englebarnet lastet ned noe ulovlig? er det ikke du som blir så sint for sånt a?
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Å...har englebarnet lastet ned noe ulovlig?er det ikke du som blir så sint for sånt a? Nei, jeg har masse pirat-shiat, men siden dette forumet ikke tillater slikt snakk, holder jeg meg til reglene. Men jeg vil jo ha HL2 soundtracket originalt nå da (laster forresten ikke ned spill nå, kjøper alle originalt).
Elendil Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Eg synest vis du har penger så kjøper du spilla. Fordi dei som har laga spilla fortjener dei^^
galaxee Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 ulovlig? Du eier spillet, og kan bruke det til kva du vil! forskjellen er kvaliteten på lydformatet CD er vell ca 1411kbit(wav) HL2 soundtrack i HL2 mappa er 128kbit(mp3) Og du kan jo bruke sangene når du lager en mod! Om du vil ha det på orginal cd, må du kjøpe HALF-LIFE 2 GOLD via steam! (tror bare det er her du får gullpakka) Da sender valve deg det i posten
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Huff, da driter jeg i å skaffe det. Kjøper ikke HL2 på nytt (dyrere enn det vanlige HL2) bare fordi jeg skal ha CD'ene. Snakk om oppfordring til piratkopiering fra Valve's side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå