RevX Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Vel, jeg pleier å ta meg noen turer i Alliance-områder (er Horde), og det liker jeg godt. Problemet er armoren som blir mer og mer ødelagt. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å reparere den, for jeg er jo tross alt i Allianceterretorium. Går det ann å kjøpe repareringssaker et sted? Hvis ja, hvor? Endret 25. mars 2005 av RevX
Nolander Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Tror ikke det går ann å reparere armor selv. Hadde vært veldig kjekt å kunne da. Du må nok tilbake til dine egne områder.
Kellendil Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 engineers skal få muligheter til å lage en vendor-robot leste jeg. den fungerer som en vanlig vendor, som du kan reparere med \ selge items.
RevX Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Booty Bay går, men jeg holder meg rundt Elwynn Forest/Loch Modan for det meste og det tar sin tid å dra hele veien derfra og til Booty Bay, med alle Alliansefolka, samt vanskelige fiender. Synd at Blizzard ikke har tenkt på at dette kan være svært greit å ha på lange reiser.
Dʋgɢtung Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Elwynn Forest? Er det ikke litt lamt å drepe lav-levels som er dumme nok til å angripe?
RevX Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Ikke slik. Holder meg rundt Goldshire og ser for det meste etter folk i samme lv. som meg. Stormwind er litt for farlig, men... Og det er ikke spesielt ofte jeg er i Elwynn Forest. Morsommere i Loch Modan, for der er folk bedre.
aemil Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) Hvis du er i Loch Modan kan du jo bare ta deg en tur til Kargath i Badlands for repairs. Det er jo ikke langt derfra. Endret 26. mars 2005 av andy15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå