Gå til innhold

PowerDVD bruker 99% av cpu.. filmer hakker osv.

Glipp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

har PowerDVD6, som jeg har brukt en god stund nå.. ser DVD filmer så å si hver dag. (kjøpte band of brother boxen her om dagen som jeg sitter å ser på nå)

Jeg har aldri hatt problemer med powerdvd osv.. helt til nå.. slulle starte å se ep7 av band of brothers.. startet helt fint.. plutselig startet alle å hakke helt vilt.. sjekket Windows task manager å der sto det at powerdvd brukte 99% cpu... noe som aldri har sjedd før..

så restartet jeg pc'en men samme prob... er det noen som har hatt samme prob å vet hvordan man løser problemet ?

-takk

edit: prøvde å reinstalle powerdvd.. men samme prob :no:

har InterActual Player installert også, så KAN bruke den.. men får ikke til 5.1 i den.. :no:

Endret av *Magnus*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet en annet DVD spiller jeg hadde oppkoplet til pc'en.. den funker det fint med...

mens min 3 dagers nye ikke funker som den skal for øyeblikket :cry:

Brente ut en barnecd til onkelbarnet mitt i dag, å oppdaget at brenningen var litt merkelig.. altså.. med nero.. når man brenner kommer det opp 2 "barer" den ene indikerer total.. altså hvor mye som er brent å en til over der.. den øverste bruker alltid å være på 100% helt til cd'en er på 95-100% da drypper den ned til 50% så 0%.. så er cd'en ferdig brent..

mens denne lå ca på 50% hele veien... kan ikke stemme det?

kan det være noe fu*ket i 'dvd brenneren min? den er 3 dager gammel.. mens min gammle er 1år.. å den kjører filmen helt fint..

Skrevet

hadde et lignede problem med windows media player, brukte all CPU kraft og hakket når jeg spilte musikk. (jeg hadde ikke virus)

jeg prøvde og laste ned winamp, her gikk alt helt fint, ikke noe serligt høyt CPU bruk eller hakking. etter jeg reinstalerte windows fungerte media player helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...