Anathema Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Heisann. Skal kjøpe meg et spill for så snart butikkene åpner igjen. De to jeg vurderer er Wow og Stronghold 2. Mange syns sikkert det er teit å sammenlikne disse, men jaja.. Jeg liker Stronghold serien kjempegodt, og er veldig nyskjerrig på 2'ern. Samtidig ser Wow så utrolig fett ut, men jeg har bare tid til å spille det maks en time om dagen. Blir det litt dumt å kjøpe wow når jeg ikke får lagt ned mer tid i det , eller er 1 time om dagen tilstreklig ? Ser også at det står noe om problemer med levering av Wow, hva innebærer dette? Kan jeg være heldig å rusle inn i en butikk å finne det? Hvis det skulle være uklart, grunnen til at jeg lurer er at jeg ikke har penger til begge
nxo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 vel... denne må du nok tygge på selv, men hadde jeg valgt så måtte det blitt stronghold II..
Anathema Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Hvorfor ville du valgt SH2? Hvor mye tid trenger et slikt spill for at jeg skal få noe ut av det (wow) Har somsagt ikke så sykt mye tid, så jeg lurer på om det blir bortkastede penger...
genetex Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 jeg vet ikke noe om stronghold, men visst du har 1 timeom dagen ca, så ville ikke WoW passe noe bra fordeg. (egne erfaringer, så jeg sier ikke noe ut i luften nå) her er to spill som passer bra når du har såpass lite tid: warcraft 3 og cs! jeg vet ikke om du har spillt disse mye, men jeg ga deg bare noen spill jeg synest er gode til å spille når man ikke har mye tid! når det gjelder stronghold kan du jo kjøpe deg det visst du likte 1nern, men jeg har ikke hørt om spillet engang
Anathema Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Jeg har begge de to du never, men takk for forslagene Hvor mye tid om dagen må jeg regne med å legge ned i Wow for å få noe ut av det ?
genetex Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 jeg spillte det ca 4-5 timer dagen. ofte mer, gjikk helt bra det, men man må ofte vere med i guild, eller "klaner" for å klare vanskelige quest osv, så det er viktig å ha en kompis å spille med fks, noe som jeg ikke hadde, og som gjorde at jeg sluttet
nxo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 jeg spillte det ca 4-5 timer dagen. ofte mer, gjikk helt bra det, men man må ofte vere med i guild, eller "klaner" for å klare vanskelige quest osv, så det er viktig å ha en kompis å spille med fks, noe som jeg ikke hadde, og som gjorde at jeg sluttet det er grunnen til at jeg ville valgt stronghold II
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå