Kanetheheatsink Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hei! jeg prøver å fikse Modern skinnet til windows. Men når jeg har funnet et "modern" skinn jeg vil ha, så funker det ikke! Den kommer bare ikke! Jeg vet ikke hva som er feilen engang.. Kan hende jeg må laste ned en Winamp MED Modern kompitabilitet eller no? Mvh. Lasse
kjeklulf Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hadde den ennå kommet med Fleksnes-skin og -kompabilitet så...
pmarius Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 "Modern" er navnet på det grunnleggende skinnet som WinAmp 5.x benytter automatisk fra første gang du starter programmet. Skjønner liksom ikke problemet ditt?
Kanetheheatsink Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Ikke jeg heller. Jeg har ikke mulighet til å velge Modern i Skin listen..
K.. Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Kan hende du ikke krysset av ved "Modern Skin Support" da du installerte.
Kanetheheatsink Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 bra post! Den viser akkurat hva jeg ikke gjorde TAKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå