Gå til innhold

Program til å sjekke CPU varmen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen av de nevnte programmene som kan vise cpu temp over tid? slik at det plotter inn graf over en gitt tid?

-Trond

Skrevet
Er det noen av de nevnte programmene som kan vise cpu temp over tid? slik at det plotter inn graf over en gitt tid?

-Trond

hvis ikke jeg husker helt feil støtter Hmonitor logging.. dårlig med grafer, men du får en text fil med klokkeslett og temperaturer...

Skrevet
hvor i everest står tempen?

Det står under "sensor". Men jeg vet ikke hvor korrekt den er, hos meg viser den lavere temperaturer enn alle andre programmer.

Skrevet (endret)

på Fan monitor som fulgte med hk'et mitt (asus nf-2) viste det grafer, men en dag byttet MB og CPU tempraturer :ermm: i bios var det rett.

Endret av MagE
Skrevet

Har hatt fingrene i flere programmer. Noe av det som går igjen, er at de mange ganger viser feil CPU tempratur.

Tjek med BIOS- tempraturen, og velg et program som viser CPU tempratur tettest på denne.

Hilsen tukols

Skrevet
Ingen som har lagt merke til tittelen på topic?? -profram-
Har lagt merke til det lenge nå, men jeg har ikke gidda å si ifra.

PineApple Loverboy: Skift tpoic fra "Profram til å sjekke CPU varmen?" til "Program til å sjekke CPU varmen?"

Er ganske godt gjort å få en skrivefeil i topicen....

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

aida32 er bare genialt og med det så kan du teste alt mulig tenkelig på maskinen din

F.eks infocare bruker aida32 for å finne feil på pcen

Skrevet
hvor i everest står tempen?

Det står under "sensor". Men jeg vet ikke hvor korrekt den er, hos meg viser den lavere temperaturer enn alle andre programmer.

Den viser temperatur under "Overclock" også, og merkelig nok pleier den temperaturen nesten alltid å være en del høyere. Noen ganger er det snakk om et par grader, mens det andre ganger har vært over 10 grader forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...