Gå til innhold

Alice Cooper, diskutér

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dessverre ikke hørt så mye av det "gamle gode" som dere kaller det, men jeg synes Trash og Hey Stoopid -platene er Kongebra! :w00t: ..skal skaffe meg mer Alice Copper snart, har bare ikke blitt gjort enda.. Jeg har også Brutal Planet og The Last Temptation, men de synes jeg ikke er så spesielt bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, tenkte akkurat på Alice Cooper bandet. Og så kom denne tråden opp.

Det var jo et artig sammentreff. Men fra uforklarlige fenomen til ontopic, Alice Cooper er et midt på treet band etter min smak. Men poison svinger :w00t:

Skrevet (endret)

Poison har svært lite med bandet Alice Cooper å gjøre. Dere må ikke ta utgangspunkt i all møkka som kom ut på 90'tallet, da de virkelig store skivene kom ut for over 30 år siden.

Edit: Bilde av bandet!

alice.jpg

Endret av anth
Skrevet (endret)
Bilde av bandet!

Alice?! Who the fuck is Alice? :ohmy: ..han nr 2 fra høyre?

Men poison svinger

Poison har svært lite med bandet Alice Cooper å gjøre.

Han tenkte vel på sangen, kanskje..?! :ermm:

EDIT: Hvorfor blir quote'inga mi så rar?

Endret av Bone
Skrevet (endret)

Jo, platene Love it to death, Killer og Billion dollar babies tilhører absolutt rockens monumenter. Senere har jeg funnet ut at Welcome to my nightmare og Easy action er bra med. Muscle of love husker jeg ikke om hørt ordentlig

Schools out er forøvrig et rart album, den kom mellom Killer og Billion.. (stemmer ikke det ?) men er stort sett ganske anderledes i stilen

Edit: Alice er 2 fra høyre jo. Det bildet vil jeg tippe er fra 1971 (neppe nyere hvertfall, kan være eldre)

Endret av groenn
Skrevet

Syns "Feed My Frankenstein" med Joe Satriani og Steve Vai på gitar har en viss underholdningsverdi. Ellers syns jeg ikke AC er noe særlig..

Skrevet
Liker bare Poison sangen av Alice Cooper

Hørte den en gang etter at mange her skrøt av den, og syns det var omtrent ingenting. Det er forskjellig smak, jo jo men.. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...