Gå til innhold

Radeon 8500 POV


Lego

Anbefalte innlegg

Surfet litt omkring på forsjellige webshopper og oppdaget at http://www.databutikken.com selger point of view`s versjon av Radoen 8500.

Denne er også billigere :smile:

Er det noen som vet om andre produsenter som kommer til å lage kort basert på denne chippen?

 

 

Blir artig å se om det blir en større suksess en forgjengeren. (selv venter jeg på mitt radeonkort :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Lego på 2001-11-20 09:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


CFD skrev (2001-11-20 14:54):

Tror at jeg hørt at Asus skal lage radeon kort, men er ikke sikker.



 

Asus har gått ut og gitt beskjed om at de har et samarbeid med en brikkeleverandør, som de er fornøyde med. De kommer ikke til å bruke ATI brikker.

Dette kom, etter en side averterte at de tok imot forhåndsbestillinger på AsusR200

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De har det på http://www.databutikken.comno nå(!)

 

det koster vell 2400kr eller noe rundt der.

 

Skal sjekke core speed og memory speed og legge de ut her.

 

De sendte meg et eksemplar på torsdag så jeg regner med og få den snart.

Ganske rart at ati venter med og lansere det da, de kan jo ikke tro at folk vil kjøpe det like dyrt som det var for mange måneder siden i USA, men på en annen side så er driverne bedre da.

Og der har ati et problem , men hvorfor kan ikke dem ansette et skikkelig driver team som lager noen skikelig drivere som Nvidia har gjort?

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg fikk nylig mail fra de, og der sa de at PoV Radeon ikke ville komme inn for tidligst i starten av Januar


Jeg bestilte det kortet for en uke siden.

 

Det står jo på databutikens sider at kortet skal være tilgjengelig på litt over en uke. :?:

 

Da avbestiller jeg i såfall mitt, gidder ikke vente til januar..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...