Gå til innhold

Anbefaling av en god PVP-server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spilt PVE en del nå og har funnet ut at dette ikke er noe for meg.

Har lyst til å teste ut en PVP-server.

Kriterier:

-Helst ingen kø (eller liten)

-Lite fjortiser (battle.net-kiddies)

-Gode guilds

-Jevn fordelig av Horde-Alliance

Kom med anbefalinger :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stormscale! :thumbup:

Bortsett fra at det er litt kø en og annen gangen så er det ikke noe problem, skal du spille alliance så tipper jeg du kommer borti en del battle.net-kiddies, virker slik fra min synsvinkel ettersom jeg spiller horde.. mange gode/seriøse guild, er selv medlem i det største på serveren. Fordelingen a/h er vel ca. 55% Allliance og 45% Horde.. va det sist jeg skjekket... (2-3uker siden)

Lykke til :D

Skrevet

Skullcrusher.

General blir brukt til å ta opp spørsmål om religion, arbeidsvilkår, butikkpriser og andre ting som ikke har med WoW å gjøre. (Synes egentlig det er greit). Får inntrykk av at de fleste er langt eldre enn 18 :)

50/50 Alliance/Horde.

Kø varer sjelden i mer enn 2 minutter.

Skrevet

Daragonmaw er jeg veldig fornøyd med.

Vet ikke hvor gamle alle er men de virker som seriøse spillere mesteparten.

Den er ikke full og ikke for lite folk, sånn midt på treet.

Skrevet
Skullcrusher.

General blir brukt til å ta opp spørsmål om religion, arbeidsvilkår, butikkpriser og andre ting som ikke har med WoW å gjøre. (Synes egentlig det er greit). Får inntrykk av at de fleste er langt eldre enn 18 :)

50/50 Alliance/Horde.

Kø varer sjelden i mer enn 2 minutter.

Spiller på samme server og kan trygt anbefale den (men det er vel mer 55% hordes og 45% alliance). Finnes selvfølgelig noen b.net-kiddies, men som oftest kommer de seg aldri ut av startstedene :p Kø har jeg heller ikke opplevd på de siste 2 ukene.

Skrevet

Selv kan jeg anbefalle Stormscale, som tidligere i posten.. Veldig mange Skandinaviske spillere på denne realmen... Og ellers rimelig ordentlige spillere.

Skrevet
Selv kan jeg anbefalle Stormscale, som tidligere i posten.. Veldig mange Skandinaviske spillere på denne realmen... Og ellers rimelig ordentlige spillere.

RavenCrest

Dette er en server jeg kan anbefale, litt kø... men alikevel det er her de store guildsene og de beste spillerene fra FB henger

Skrevet
Kriterier:

-Gode guilds

En slik server eksisterer kun i våre drømmer og ikke i virkeligheten. :D

Skrevet
Kriterier:

-Gode guilds

Kom med anbefalinger  :thumbup:

En slik server eksisterer kun i våre drømmer og ikke i virkeligheten. :D

Haha, akkurat det jeg tenkte når jeg leste postene her :)

Jeg spiller på Deathwing, men jeg vet at en av hardcore guildene henger på Burning Legion, og på den serveren er det veldig mange lvl 60`s

Fjortisser er det dessverre overalt, så det kommer du ikke unna.. Det er alltid noen som er nødt å bruke caps og 100 utropstegn, eller på en eller annen måte ikke klarer å oppføre seg sånn som folk flest :p Så det tror jeg ikke du kommer unna noen steder, kanskje med unntak av på RP serverene (argent dawn og earthen ring).

Skrevet
Stormscale!  :thumbup:

Bortsett fra at det er litt kø en og annen gangen så er det ikke noe problem, skal du spille alliance så tipper jeg du kommer borti en del battle.net-kiddies, virker slik fra min synsvinkel ettersom jeg spiller horde.. mange gode/seriøse guild, er selv medlem i det største på serveren. Fordelingen a/h er vel ca. 55% Allliance og 45% Horde.. va det sist jeg skjekket... (2-3uker siden)

Lykke til :D

Så enig!

Spiller selv som Horde på Stormscale og det er sjeldent kø (ihvertfall hvis du passer på å logge på litt tidlig)

Ellers virker det som alliens er i ubetydelig flertall men så er det jo der alle battle.net-kiddies henger...

BTW: angry_dee min lvl 32 tauren shaman er for tiden guildløs så hvis dere fortsatt rekruterer skader det ikke med en mp ;)

Gjest member-60584
Skrevet

skullcrusher.. hakke hatt problemer med kø(men jeg er stortsett inne i spillet hele tida :p)... hakke møtt noen b.net kiddies... omtrent 50/50 fordeling... gode guilds? hmmm ekke sikker...

mange mange snille folk :) hvertfall på alliance :D

Skrevet

Har tenkt å begynne på Skullcrusher etter jeg nå har prøvd pvp en stund. Prøvde Agamaggan en stund, men det var så ufattelig mange spanjoler. Er Skullcrusher en "offisiell" server for ett eller annet land, vil holde meg til en server det det går i engelsk, og ikke general flommes av spansk eller liknende!

Noen som kan si noe om dette angående Skullcrusher?

Skrevet
Har spilt PVE en del nå og har funnet ut at dette ikke er noe for meg.

Har lyst til å teste ut en PVP-server.

Kriterier:

-Gode guilds

Odland, du er vel ikke fra meland vel?

uansett, shadowmoon er en bra server. En del andre nordmenn der, på horde og alliance. Ellers bra fordeling med folk fra hele europa.

Hender at det er kø i helgen rundt peak, men foreløpig ikke så voldsomt at det tar knekken på deg.

Fjortiser og 1337 kiddies har du nok på alle serverne. Siden WoW er mmo light, har du et bredt spekter av folk som spiller. Iforhold til andre mmo'er jeg har spillt har jeg nok generellt sett trefft på flere "umodne" folk i WoW enn i andre jeg har spillt. Men dette har ikke alltid med alder å gjøre da.

Fordelingen av horde\alliance virker ganske jevn, selv om det virker som horde er mer aggresiv enn alliance. Mer raiding og sånn ser det ut som. Så da blir det ofte mye folk å denge siden jeg er alliance.

Lykke til med valget!

Skrevet

Ser at du har valgt server, men jeg må likevel advare alle andre som lurer på dette.

Burning Blade anbefales ikke!!!

Der har man samlet sammen det meste som er negativt (dvs folk som oppfører seg som fjortisser, ustabil server så det holder, useriøse guilder/gankere.). Nå er det selvsagt useriøse guilder og gankere på de andre serverene også, men hittil synes jeg det har vært klart værst på Burning Blade.

Skrevet

Al'Akir

spiller der selv (lvl 40 tauren warrior), veldig lite fjortiser. reale folk, både på alliance og på horde. blir sjeldent ganket mens jeg f.eks har en add. opplevd kø ca 3 ganger el no. Masse folk fra norden som spiller dær, ikke fullt så mange norsker, mer dansker, svensker osv..... mange briter som spiller dær, det er fett.

NB: hold deg langt unna guildet "Norwegian Horde". gjeng med fjortiser som spammer generalchat med at de søker medlemmer osv. helt useriøse.

Skrevet

jeg spiller også på stormscale , men jeg liker meg ikke spesielt godt da det er altfor mange grinete svensker der. (ikke noe imot svensker generelt men de som er på stormscale whiner jo some unger når dem dør 1 gang i pvp.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...